Marks & Spencer míří na ZOOT s módou pro celou rodinu i bytovými doplňky

ZOOT rozšiřuje sortiment o módu, kosmetiku i bytové doplňky britského řetězce Marks & Spencer. Navázáním partnerství ZOOT a celá skupina Digital People zatraktivní zákazníkům portfolio produktů a současně si otevírá dveře k dalším významným značkám. 

Obsah obrázku osoba, pózování

Popis byl vytvořen automaticky

7. 4. 2022 Praha I Módní e-shop ZOOT spustil prodej módního zboží nového partnera – britské značky Marks & Spencer. Jedná se o krok, kterým ZOOT v rámci největší české módní online skupiny potvrzuje své směřování. Britská značka se na ZOOT napojila skrze marketplace.

Vzájemná spolupráce nám umožňuje nastavit precedens propojení platformy ZOOT se značkami velikosti Marks & Spencer tak, abychom plně využili trh. Současně tím výrazně obohacujeme nabídku zákazníkům,“ říká ke spojení Chief Commercial Officer Digital People Martin Vrána. 

„Jsem rád, že jsme uzavřeli partnerství se silnou značkou, která umožní nabídnout M&S oblečení novým zákazníkům milujícím stylovou módu a kvalitu. V nabídce bude dámské a pánské oblečení, spodní prádlo a také kvalitní hravá dětská kolekce.  Díky našemu spojení bude Marks & Spencer styl dostupný pro zákazníky z celé republiky,“ říká Petr Vokroj, Head of Buying and Merchandising společnosti Marks & Spencer.

Posílení pozice na trhu

ZOOT cestou zapojování významných partnerů z módního segmentu postupně buduje silnější a kompaktnější portfolio produktů, které přesně cílí na svou cílovou skupinu. Nejprve byla do prodeje móda pro ženy, muže i děti, následovaly jí sekce kosmetiky a bytových doplňků. 

Marks & Spencer je pro nás důležitý partner, na jehož příchod jsme se dlouho připravovali. Jedná se o kvalitní módu přesně v souladu s naší cílovou skupinou. Našim zákazníkům plánujeme nabídnout portfolio produktů dámské, pánské a dětské módy celkem o velikosti několik tisíc kusů,“ popisuje Martin Vrána, Chief Commercial Officer Digital People. 

V roce 2021 začal ZOOT nabízet módu francouzské značky Camaeiu nejen v Česku, ale také v dalších 11 evropských státech. Marks & Spencer na ZOOT přichází po prvním čtvrtletí roku 2022 jako další významný partner a pro tuzemské zákazníky představuje velmi přínosné rozšíření stávajícího sortimentu, které mohou na platformě ZOOTu pořídit. Na rok 2022 má vedení ZOOTu naplánované další obdobné spolupráce, které efektivně doplní portfolio společnosti Digital People, pod níž ZOOT spadá. Současně se chystá na rozvoj dalších kategorií mimo módní segment. 

ZOOT

Český prodejce módy a doplňků ZOOT se soustředí na unikátní koncept omnichannel prodeje prostřednictvím internetu, ale díky stále širší síti Výdejen radosti nabízí jedinečnou konkurenční výhodu vyzkoušet si oblečení rovnou při vyzvednutí. V nabídce má zařazeno také několik privátních značek, které vznikají na základě oblíbených produktů zákazníků. Vlastníkem ZOOT je společnost Digital People (ZOOT, Urban Store, Bibloo, DIfferent.cz). Jako CEO působí od poloviny roku 2020 Milan Polák.

Marks & Spencer

Historie úspěšné značky Marks&Spencer začala ve Velké Británii v roce 1884. První prodejna na českém trhu byla otevřena v roce 1996. V současnosti M&S nabízí nejen oblečení, obuv a doplňky, ale také širokou nabídku originálních potravin. Produkty je možné nakupovat nejen v některé z 17 kamenných prodejen v Praze, Brně, Ostravě, Liberci, Plzni, Karlových Varech nebo v Českých Budějovicích, Olomouci, ale také online. Od února 2022 část kolekce oblečení zamířila i na ZOOT.