Michael Koch se vrací do Taste jako nový Head of Business

Do digitální agentury Taste se vrací Michael Koch na pozici Head of Business. V Taste působil v letech 2017 – 2020 jako Senior Project Manager. Zakládal např. server ze světa digitálního marketingu Digichef. Poté působil jako Account Director v PR agentuře AC&C, kde mj. pomáhal s akvizicí JRC skupinou Smarty Brands.

Jako Senior Project Manager ve virtuální marketingové agentuře Neologic, řešil třeba rozvoj Solvertechu, lídra trhu v plánování dopravy pro firmy. Po dvou letech se do Tastu vrací, aby převzal odpovědnost za obchodní výsledky firmy. Se svým týmem bude vytvářet pro klienty komplexní řešení, tvořené z dílčích oborů online marketingu, jako jsou SEO, PPC, analytika, sociální sítě, kreativa a UX, a dodávat tak strategická řešení na míru, která přináší prokazatelné výsledky pro jejich byznys. 

“Moje práce je vytvářet synergické partnerství mezi námi a týmy klientů. Na jejich straně skrze marketing a na té naší skrze tým project a account managerů. A to všechno s úsměvem a pokorou,” popisuje svoji roli Michael Koch. “Baví mě novost v jakémkoli směru, zajímám se o aktuální dění a trendy, jsem muzikant, rád chodím do kostela, a kromě své manželky a dětí miluju i moderování,” dodává. 

“S Michaelem jsem zůstal v intenzivním kontaktu i po jeho odchodu z Taste na konci roku 2020. A tak, když jsme o rok později začali hledat nového šéfa našeho business, byl Michael naší volbou číslo jedna. Je to hodnotově orientovaný lídr, schopný vidět věci v souvislostech a přemýšlet o nich. Z předchozích let jsme vnímali jako dluh, že dostatečně nepracujeme na rozvíjení schopností našich projektových manažerů, i to, že málo využíváme příležitosti k posilování osobních vztahů s našimi klienty. Věříme, že právě pro tyto cíle je Michael ideálním kandidátem,” říká o nástupu Michaela Jan Makovička, CEO Tastu. 

“Michael má neuvěřitelnou schopnost si vás získat. Ať jste klient nebo někdo z jeho týmu. Jeho otevřenost a upřímný zájem o ostatní je neuvěřitelně osvěžující. Mně osobně se s Michaelem perfektně pracuje, věřím mu, sdílím stejné cíle a mám chuť s ním posouvat věci, které nám v Tastu někdy i velmi dlouho leží u ledu. V tuto chvíli probíráme hlavně nové směřování našeho business oddělení, co spojit, co rozdělit, co nastavit líp. Zabýváme se myšlenkou nového konceptu práce našich projektových manažerů. Michael hodně přemýšlí nad tím, jak lidi co nejvíce motivovat a získat na obou stranách maximum. Na to se teď v průběhu dvou let chceme zaměřit nejvíc,” doplňuje Sandra Gligić, Chief Business Officer, která bude s Michaelem pracovat na denní bázi v rámci finančních výsledků Taste. 

O agentuře Taste

Digitální agentura Taste vznikla spojením jedné z největších českých online marketingových agentur Sun Marketing, analytické a konzultační společnosti Medio Interactive a kreativního spin-offu Digistory. V čele skupiny stojí Jan Makovička.