DODO načíná další etapu s novou vizuální identitou. Rebranding odráží přerod v mezinárodní společnost i důraz na technologie a udržitelnost

Praha, 23. června 2022: Technologicko-logistická firma DODO, která se specializuje na efektivní městskou last-mile logistiku, má novou vizuální identitu. Ta odráží zejména vstup firmy do fáze dospělosti a reflektuje přerod startupu v mezinárodní skupinu a firmu se skutečně celoevropskou ambicí. Nový brand pak také lépe odpovídá aktuálnímu B2B zaměření služby. Firma kromě změny barvy a loga rovněž oficiálně ukončuje službu osobního asistenta, se kterou ještě před akvizicí ze strany Michala Menšíka vstupovala na trh. Novou identitu DODO připravovala ve spolupráci s interním týmem DODO agentura Guts Prague.

Tento obsah je v kompletní podobě dostupný pouze pro členy FeedIT+ (#FULL a #LITE členství).