Do Česka přichází McMerch

Při příležitosti oslav 30. výročí působení společnosti McDonald’s na našem trhu spouští lídr v gastro průmyslu prodej svého oficiálního McMerche. Trička, mikiny, tepláky, stylové klobouky a batohy si zákazníci budou moci zakoupit prostřednictvím módního e-shopu ZOOT.cz od 29. června. 

První oficiální merch tě obleče od hlavy až patě

Společnost McDonald’s působí na českém trhu již 30 let a toto výročí se rozhodla oslavit opravdu stylově. Pro své zákazníky si připravila exkluzivní novinku, kterou je první oficiální merch prodávaný v Česku i na Slovensku prostřednictvím ZOOT. „McDonald’s je lovebrand ve světě gastronomie a ZOOT zase lovebrand ve světě módy. Tohle spojení nám od začátku dávalo smysl, módní kolekce je navíc skvělá a trendy. Cílem je nabídnout desítkám tisíc fanoušků McDonald‘s tyhle módní kousky pohodlně na ZOOTím webu a v naší nové aplikaci,“ říká Milan Polák, CEO společnosti ZOOT. Nabídka merche je skutečně pestrá a zákazníci si mohou zakoupit ze stoprocentní bavlny vyrobené Tričko Fries s motivem hranolek, Mikinu Iconic se ikonickými zlatými oblouky, Tepláky World Famous, unikátní Klobouk Sesame a ponožky s motivy hranolek nebo sezamových semínek. Pomyslnou třešničkou na dortu je pak Batoh Iconic z kraftového papíru téměř nerozeznatelný od slavného McDonald’s papírového pytlíku na jídlo. Brand lovers tak mají možnosti složit si kompletní outfit od hlavy až k patě. „Naši fanoušci po mekáčovském oblečení již dlouho volají. A kdy jindy jim přinést něco takového, než na kulaté výročí? Kolekce je plná stylového oblečení a doplňků, věříme proto, že si naši zákazníci z originálních kousků vyberou, že je jimi potěšíme a že nám jejich nošením pomůžou oslavit naše zdejší působení. Jen pozor, opravdu se jedná o velmi limitovanou edici,“ říká Jitka Pajurková, ředitelka PR a komunikace společnosti McDonald’s ČR a SK.  Limitovaná edice obsahuje jen omezený počet kusů, všichni zájemci, fanoušci a lovci speciálních módních kousků by proto neměli otálet.   

Nakupuj online na ZOOT

Hravost celé kolekce odráží i její načasování na letní období, v prodeji je od dnešního dne do vyprodání zásob. Kolekce v sobě odráží ikonické prvky a symboly společnosti, originální kousky by měly přilákat hlavně všechny brand lovers, kteří si merch žádali například prostřednictvím sociálních sítí.  Do 360° kampaně jsou zapojeni influenceři Tomáš Zástěra, Andrea Bezděková a Mishala Orth, kampaň běží na všech online platformách a sociálních sítích jak společnosti McDonald´s tak i prodejce ZOOT. O PR se stará agentura MSL. 

O společnosti McDonald’s:
McDonald’s aktuálně provozuje již 110 restaurací na českém trhu, kde působí již 30 let. První restaurace byla otevřena 20. března 1992 v pražské Vodičkově ulici. McDonald’s dlouhodobě usiluje o snížení dopadů provozu restaurací i aktivit svých dodavatelů na životní prostředí a podniká kroky, kterými se snaží na důležitost těchto otázek upozornit. Od roku 2000 společnost v České republice třídí veškeré obaly od zákazníků v restauracích. Obaly od dodavatelů či použitý olej z fritéz třídí již od roku 1992. Aktuálními změnami na cestě k šetrnějšímu provozování restaurací je v McDonald’s odstranění plastových kelímků, přechod z plastových na papírová brčka. Ročně tím McDonald’s předejde výrobě 100 tun plastu.