Nejvíce tabulkových čokolád se prodá v Lidlu

Mléčná, hořká, s oříšky, rozinkami a dalším ovocem, vychutnávaná s přáteli či o samotě, zarovnaná do úhledných čtverečků i nepravidelnějších tvarů. Řeč je samozřejmě o čokoládě. Právě na dnešek totiž připadá Mezinárodní den čokolády, která je nedílnou součástí nabídky všech prodejen Lidl. 

Na základě dat Spotřebitelského panelu GfK projelo v roce 2021 nejvíce tabulkových čokolád právě pokladnami Lidl. Zákazníci je mají v oblibě díky skvělé chuti a široké nabídce, která zahrnuje téměř třicítku čokolád nabízených pod vlastními privátními značkami Fin Carré, J.D.Gross a Fairglobe. „Tím zaručujeme špičkovou a zároveň certifikovanou kvalitu. Všechny naše čokolády mají certifikaci Fairtrade, Bio či Rainforest Alliance, což znamená, že jejich koupí přispívají zákazníci k ekologickému a trvale udržitelnému zemědělství,“ vysvětluje Tomáš Myler, mluvčí společnosti Lidl. Vyznačují se přitom tím, že obsahují pravou čokoládou a žádné náhražky.

Nejoblíbenější jsou mezi zákazníky čokolády s nižším obsahem kakaa, mezi naprosté favority patří mléčná čokoláda a mléčná čokoláda s celými lískovými ořechy. Oblibu si získala také čokoláda Way To Go, která mezi ostatními vyniká nejen příchutěmi zastoupenými mléčnou klasikou i kombinací karamelu a soli. Díky jejím prodejům navíc tisíce pěstitelů kakaových bobů v africké Ghaně dostávají k minimální fairtradové ceně a fairtradovému příplatku i prémii. Ta podporuje místní zemědělské projekty a přispívá k vyšším příjmům ghanských pěstitelů kakaa. „Tuto čokoládu jsme zákazníkům poprvé nabídli v minulém roce a za tu dobu jsme prodali více než půl milionu tabulek, což se rovná zhruba 105 tunám čokolády. I díky ní jsme se v roce 2021 stali největším plátcem fairtradového příplatku v České republice,“ dodává Tomáš Myler. 

Oproti roku 2020 přitom fairtradový příplatek Lidlu vzrostl o 73 % na téměř sedmnáct milionů korun. První příčku na pomyslném žebříčku Lidl obsadil i v prodeji fairtradového kakaa, který v porovnání s rokem 2020 vzrostl o více než 66 % na 2 799 tun fairtradových kakaových bobů. Certifikace Faitrade se v Lidlu přitom netýká jen kakaa. Zahrnuje také bavlněné nákupní tašky, férovou kávu z automatů či fairtradové růže, kterých se v minulém roce prodalo přes více než 2,5 milionu stonků. O 450 % pak ve srovnání s rokem 2020 stoupl prodej třtinového cukru, který obsahují čokolády, a to na více než 60 tun.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 299 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika