Salesforce je už desátý rok po sobě největším poskytovatelem CRM na světě. Loni navýšil tržby nejvíc ze všech

Praha 22. května 2023 – Globálním hráčem číslo jedna v oblasti CRM je podle nejnovější analýzy Worldwide Semiannual Software Tracker(1) od prestižní agentury International Data Corporation (IDC) společnost Salesforce. Pozici lídra trhu obhájil Salesforce již podesáté za sebou. Úspěch je to o to větší, že IDC patří coby přední světová analytická společnost mezi nejuznávanější a nejcitovanější zdroje dat o vývoji trhu.

Salesforce nejenže desátý rok po sobě potvrdil pozici globálního lídra trhu CRM, ale v roce 2022 se této společnosti podařilo meziročně navýšit tržby nejvíce ze všech dodavatelů systémů CRM. Analýza IDC také potvrzuje vedoucí postavení Salesforce v segmentech prodejních aplikací, aplikací se službami pro zákazníky, marketingových aplikací, modelů řízených aplikačních platforem, integrovaného softwaru a firemních komunikačních aplikací(2).

„Naši zákazníci jsou pro nás klíčoví při určování naší strategie a ocenění IDC za deset let kontinuálního vedení globálního trhu s CRM je důkazem dobré práce, kterou jsme pro ně odvedli, včetně neustálých inovací. Naše technologie jsou v současné době důležitější než kdykoli předtím a díky kombinaci AI, dat a CRM Salesforce pomáhá společnostem napříč obory udržovat kontakt s jejich zákazníky zcela novými a neotřelými způsoby,“ říká David Schmaier, prezident a Chief Product Officer společnosti Salesforce.

Salesforce drží pozici lídra mezi dodavateli řešení CRM nejen z celosvětového hlediska, ale také na trzích v Severní Americe, Latinské Americe, západní Evropě, Asii a Tichomoří, včetně Japonska.

Pokud se chcete dozvědět více informací o tom, jak zákazníci Salesforce dokáží rozvíjet své podnikání díky Salesforce Customer 360, podívejte se sem.

Podrobnou zprávu IDC o celosvětovém vývoji trhu s řešeními CRM naleznete zde.

(1) Analýza Worldwide Semiannual Software Tracker od IDC z dubna 2023. Trh CRM v této analýze zastupují následující oblasti definované IDC: Sales Force Productivity and Management, Marketing Campaign Management, Customer Service, Contact Center, Advertising, Integration Software a Digital Commerce Applications.

(2) Úplný název tohoto trhu definovaný společností IDC zní „trh s aplikacemi pro produktivitu a správu prodejních sil“. Úplný název marketingového trhu definovaný společností IDC je „trh aplikací pro správu marketingových kampaní“.

O společnosti Salesforce:

Salesforce, světový lídr v oblasti CRM, umožňuje společnostem spojit se se svými zákazníky zcela novým způsobem. Nezveřejněné služby nebo funkce uvedené v této nebo jiných tiskových zprávách a veřejných prohlášeních nemusí být aktuálně k dispozici a nemusí být nabídnuty včas, popřípadě vůbec. Zákazníci, kteří si zakoupí aplikace Salesforce, se musí o svém nákupu rozhodovat na základě funkcí, které jsou aktuálně k dispozici. Hlavní sídlo společnosti se nachází v San Franciscu, své pobočky má ale také v Evropě a Asii. Na newyorské burze společnost obchoduje pod symbolem „CRM“ (NYSE: CRM). Více informací naleznete na: www.salesforce.com.

Novinky o Salesforce můžete sledovat na našem twitterovém účtu a blogu:

EU Blog: https://www.salesforce.com/eu/blog

Twitter (the global account): https://twitter.com/salesforce