Česká technologická firma TGS posiluje svůj marketing

Na pozici marketingového manažera do firmy TGS nástroje-stroje-technologické služby s r.o. nastupuje Jonáš Havlíček. Přináší s sebou zkušenosti z oblasti strategického a operativního marketingu, nastavení strategie a řízení prodeje, ale i rozvojových projektů a projektového řízení. V TGS se bude věnovat především externí a interní komunikaci, tvorbě obsahu, osvětě a „hledání nových cest ke spokojenému zákazníkovi,“ jak dodává.

Jonáš Havlíček přichází z oblasti médií a employer brandingu. Působil ve vydavatelství  Economia a Studenta Media, v roce 2019 spoluzaložil a uvedl na trh Waaatt! Mag, tištěné médium pro vysokoškolské studenty. Spolupodílel se na budování zaměstnavatelských značek např. pro společnosti Škoda Transportation, Valeo, Continental a další.

„Zastávám názor, že firma si musí nalézt vlastní know-how, osvojit si vlastní komunikační jazyk a jasně sdělit svoje přednosti. K tomu potřebuje zkušeného marketéra s odvážnou povahou. Jonáš se nám jako takový vhodný kandidát jeví,“  uvádí k jeho nástupu Pavel Diviš, CEO společnosti TGS. „Snažíme se vnést do strojírenství osvětu, přiblížit jej i lidem mimo obor a ukázat, proč a čím je tak sexy. V rámci oboru podporujeme networking, pořádáme eventy, mezi nimi třeba i náš 5osý veletrh, mnoha akcí se účastníme. Proto je pro nás pozice marketingového manažera již nezbytnou součástí firmy,“ dodává Diviš. 

TGS je strojírenská firma, jež sídlí v Mýtě u Rokycan. V roce 1990 ji založil Pavel Diviš coby malou rodinnou firmu. Během několika let se z ní vybudovala úspěšná strojírenská společnost s bohatým portfoliem technologií i služeb, která se profiluje jako inovativní technologický expert a průkopník nového směru ve strojírenství.