Představujeme inovativní TV prostředí s vylepšeným vzhledem, vyladěnými doporučeními a novými možnostmi vyhledávání

Produktová ředitelka Eunice Kim a šéfka technologií Elizabeth Stone společně odhalily nové TV prostředí Netflixu. Je přehlednější, jednodušší a intuitivnější, aby si naši členové snadno našli něco zajímavého na koukání.

„Nové TV prostředí Netflixu je pořád to, které dobře znáte a máte rádi, ale vylepšené,“ říká Kim.

Do popředí se navíc dostávají technologické inovace, kterým Netflix už roky razí cestu, ať už jde o naši špičkovou síť na poskytování obsahu Open Connect nebo naše bezkonkurenční personalizovaná doporučení. 

Stone k tomu řekla: „Jedním z důvodů, proč jsem nastoupila (a proč i zůstávám) je, že tahle firma dokáže jedinečným způsobem propojit špičkové technologie se špičkovou zábavou. To je naše superschopnost. Jasně – všechno stojí na parádních pořadech a filmech, které lidi baví, ale když se trochu zamyslíte nad tím, v čem má Netflix velký náskok, což je náš dosah, naše doporučení a naše fanouškovská základna, dojde vám, že za tím vším je technologie.“

V nejbližších týdnech a měsících se naši fanoušci na celém světě seznámí s aktualizovanou domovskou stránkou na televizích. Kim vysvětluje: „Když jsme tenhle projekt začali promýšlet, chtěli jsme vytvořit prostředí, které bude flexibilnější z pohledu naší široké nabídky zábavy, intuitivnější a lépe přizpůsobené potřebám našich členů, aby všechny strhující okamžiky na Netflixu opravdu vynikly.“

Tady je několik nových funkcí, na které se fanoušci můžou těšit:

  • Objevte další skvělou podívanou ještě snadněji: Všechny informace, které potřebujete k informovanému rozhodnutí o tom, jestli se dívat, nebo ne, teď uvidíte na jednom místě. Lépe se tak zaměříte na to, co je pro vás opravdu důležité, i díky popisům jako „Držitel ceny Emmy®“ nebo „Č. 1 mezi TV pořady“.
  • Viditelnější zkratky: Zkratky k Hledání nebo Mému seznamu byly doteď tak trochu zapadlé kdesi na levé straně. Přesouváme je nahoru na stránku, kde budou víc vidět a budou přístupnější.
  • Lepší doporučení v reálném čase: Doporučení na domovské stránce budou teď přesněji reagovat na vaši náladu a okamžité zájmy.
  • Vylepšený vzhled: Nová domovská stránka dostane čistší a modernější podobu, která věrněji odráží kvalitní zážitky, pro které si na Netflix chodíte.

Pár nových funkcí přidáváme i do mobilního prostředí:

  • Nový způsob hledání: Zkoumáme možnosti využití generativní umělé inteligence pro vylepšení zkušeností našich členů s objevováním obsahu. Začínáme od hledání v iOSu v základní betaverzi. Chceme tím členům umožnit hledání pořadů a filmů pomocí přirozených konverzačních frází jako „chci něco zábavného a povzbudivého“.
  • Nový způsob objevování: V nejbližších týdnech budeme testovat vertikální feed plný klipů z pořadů a filmů na Netflixu, aby bylo objevování jednoduché a zábavné. Jediným klepnutím se budete moct začít dívat na celý pořad nebo film, přidáte si ho do Mého seznamu nebo ho nasdílíte kamarádům.

Stone uzavřela prezentaci slovy: „Pro mě osobně je na novém prostředí nejúžasnější to, jak snadno nám umožňuje vyvíjet se a inovovat do budoucna. Lidé budou mít o Netflixu daleko lepší přehled. A my jim budeme dál nabízet ještě víc pořadů, filmů a her, které si zamilují.“

O Netflixu:

Netflix je jedna z předních zábavních služeb světa. Ve více než 190 zemích světa si 260 milionů jeho předplatitelů užívá televizní seriály, filmy a hry v široké paletě žánrů a řadě jazyků. Členové služby si můžou podívanou vychutnávat podle libosti, kdykoli a kdekoli. A když potřebují pauzu, můžou pak pokračovat tam, kde se dívat přestali. Předplatné se dá kdykoli změnit.