Telefónica chrání své zákazníky v zahraničí

Společnost Telefónica Czech Republic chrání své zákazníky před nechtěným stahováním dat v zahraničí a od 18. 7. jim nabízí novou službu. Zamezit automatickému připojování k internetu lze teď snadno pomocí SMS, a to jak z domova před odjezdem, tak při samotném pobytu v cizině. Služba je určena pro rezidentní i firemní zákazníky. (TZ)

„Mnoho našich zákazníků používá stále populárnější chytré telefony. Ty celkem běžně datové přenosy provádějí automaticky. Ne všichni uživatelé ale vědí, jak svůj přístroj v zahraničí nastavit tak, aby je po návratu nepřekvapilo vysoké vyúčtování. Připravili jsme pro ně proto jednoduchý způsob, jak se před nechtěnými výdaji za datové přenosy chránit,“ říká Jiří Dvorjančanský, marketingový ředitel společnosti Telefónica Czech Republic. „Pokud chtějí zákazníci připojení k internetu v cizině aktivně pravidelně využívat, doporučujeme jim pořídit si jeden z roamingových datových balíčků, které jsou určené buď pro celý svět nebo speciálně pro země EU. Právě pro návštěvníky zemí EU platí až do konce září výhodná nabídka balíčku EURODATA 250 MB za 480 Kč. Přenos 1 MB je s ním stojí jen 1,92 Kč,“ dodává.

Ochrana před připojováním k internetu v zahraničí nepovolí zákazníkům brouzdat na internetu a chrání je i před samovolným přenosem dat, tzn. aplikacemi, které připojení k internetu využívají automaticky. O službě a způsobu, jak ji využít, se zákazník dozví prostřednictvím SMS, která mu přijde, jakmile se jeho telefon v zahraničí poprvé připojí k internetu. Zamezení připojení se aktivuje odesláním SMS ve tvaru BPR na číslo 999111. Deaktivaci lze provést stejným způsobem se zprávou ve tvaru DBPR. Zákazník obdrží obratem potvrzující SMS. Zaslání aktivační i deaktivační SMS v ČR je zdarma, v zahraničí je účtována cena dle platného roamingového ceníku.

Více informací o datovém roamingu najdete zde.

O společnosti Telefónica Czech Republic

Telefónica Czech Republic je předním integrovaným telekomunikačním operátorem na českém trhu. V současnosti provozuje téměř sedm miliónů mobilních a pevných linek, což z ní činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb na světě. Nabízí nejucelenější nabídku hlasových a datových služeb v České republice. Mimořádnou pozornost věnuje využití růstového potenciálu především v datové a internetové oblasti. Společnost provozuje nejrozsáhlejší pevnou a mobilní síť včetně sítí 3. generace – datovou síť CDMA a síť UMTS, která umožňuje přenos dat, hlasu, obrazu a videa. Telefónica Czech Republic je také předním poskytovatelem ICT služeb v zemi.

O společnosti Telefónica Europe

Telefónica Europe je obchodní divizí společnosti Telefónica, která poskytuje služby v oblasti mobilního a fixního volání a DSL připojení ve Velké Británii, Irsku, Německu, České republice a na Slovensku – všechny organizační jednotky používají značku O2. Má více než 54 miliónů zákazníků mobilních a pevných služeb. Telefónica Europe vlastní 50 % podíl v britské a irské pobočce Tesco Mobile a společný podnik Tchibo Mobilfunk v Německu. Ředitelství společnosti Telefónica Europe sídlí ve Slough ve Velké Británii.

O společnosti Telefónica

Společnost Telefónica je z hlediska tržní kapitalizace jednou z největších telekomunikačních firem na světě. Své obchodní aktivity zaměřuje především na služby pevné a mobilní telefonie, přičemž za klíčový nástroj k rozvoji obojího považuje širokopásmové připojení. Společnost ve významném rozsahu působí celkem v 25 zemích světa a počet jejích zákazníků dosahuje více než 260 milionů. Její zastoupení se soustřeďuje na Španělsko, Evropu a země Latinské Ameriky, kde realizuje svou růstovou strategii. Telefónica je 100% soukromá společnost, akcie společnosti jsou kotované na burze v Madridu a dalších burzách a dělí se o ně více než 1,5 miliónu přímých akcionářů.