Značka O2 slaví pět let na českém trhu

Společnost Telefónica Czech Republic, a.s. slaví své půlkulaté narozeniny. Před pěti lety se společnost Telefónica představila celému českému trhu prostřednictvím nové značky O2, bublinek a modré barvy a zároveň se tak stala prvním integrovaným operátorem. Společnost Telefónica Czech Republic, a.s. patří do prestižní skupiny Telefónica, která patří mezi nejobdivovanější firmy na světě za rok 2011 s celkovým počtem více jak 295 mil. zákazníků. (TZ)

” Za uplynulých pět let naše společnost prošla velkou změnou a vývojem. Pracuji s týmem lidí, který přináší skutečnou hodnotu zákazníkům i akcionářům. Díky práci našich zaměstnanců jsme dokázali zvýšit pokrytí a zrychlit internet, uvedli jsme zajímavé produkty a otevřeli jsme pobočku na Slovensku, kde jsme letos dosáhli jednoho miliónů zákazníků,” říká Luis Malvido, Předseda představenstva a generální ředitel společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.

Podle žebříčku Czech TOP 100 je společnost Telefónica Czech Republic 8. nejvýznamnější firmou v České republice. Společnost patří k předním českým zaměstnavatelům a pravidelně se umísťují na předních příčkách ankety Zaměstnavatel roku. Na konci června využívalo služeb společnosti Telefónica Czech Republic bezmála 7 milionu zákazníků. Celkový počet mobilních zákazníků dosáhl k 30. červnu 2011 výše 4 869 tisíc a celkový počet pevných linek 1 611 tisíc. Zákazníky vyhledávané jsou i služby Chytré sítě od O2. Počet zákazníků vysokorychlostního internetu xDSL dosáhl na konci června 841 tisíc. Rychlé mobilní datové přenosy v Chytré síti od O2 již používá 1, 3 milionu zákazníků.