MyQ Eleven: nová verze řešení pro správu tisku

Novou verzi tiskového řešení MyQ představila společnost Janus. Mezi hlavní novinky vylepšeného MyQ Eleven patří možnost rozúčtování tiskových úloh dle projektů vytvořených uživatelem, rozšířené sestavy úloh a ceníky tisku, dynamické záložky, fulltextové vyhledávání či zcela nová funkce „EasyFax“. (TZ)

Systém MyQ slouží ke správě, zabezpečení a monitoringu tiskových úloh. Nabízí sledování nákladů na tisk a jejich rozložení podle jednotlivých uživatelů a tiskových zařízení. Řešení také poskytuje přehled o vytíženosti tiskových zařízení, umožňuje řízení uživatelských práv a nabízí také informace o tom kdo, kdy, co a na jakém zařízení tisknul či kopíroval. Pro pohodlnou obsluhu a úsporu času zaměstnanců lze zase využít funkci, pro kterou se všeobecně vžil název „FollowMe“.

Hlavní novinkou je v MyQ Eleven možnost souběžného použití více dynamických záložek. Je možné mít otevřené všechny potřebné záložky a libovolně volit mezi funkcemi a nastaveními. Ve všech záložkách nově funguje také fulltextové vyhledávání.

Účtování tiskových úloh je nyní možné nejen na uživatele a tiskové zařízení, ale i na projekty vytvořené uživatelem. Volbu projektu si uživatel provádí sám na počítači před tiskem. Podobným způsobem pracuje také funkce tisk po zadání pinu (v případě tisku různých uživatelů pod stejným přihlášením na PC), tuto funkcionalitu ocení hlavně školství.

Další inovací je rozšíření sestavy úloh a kompletní změna designu – po volbě reportu se automaticky otevírá sestava (tabulka nebo graf) ve formátu PDF, kterou je možné jedním kliknutím uložit také do formátů TXT, CSV, HTML a XML. Reporty lze nastavovat na úrovni oprávnění v MyQ a automaticky odesílat do e-mailu.

Vylepšení se dočkal také ceník tisku, v jehož rámci lze definovat cenové hladiny za stránku, a následně přiřadit ceník k jakékoliv tiskárně nebo skupině tiskáren. Všechny ceníky jsou archivovány pro zobrazení cen starších relací.

Co se týče faxových funkcí, přibyla v MyQ funkce “EasyFax”, která podporuje zasílání faxů přes faxové servery třetích stran přímo na hlavní obrazovce Embedded terminálu.

Novými funkcionalitami se pyšní také samotný MyQ Embedded terminál na zařízeních Kyocera. Za zmínku stojí zejména extrémně rychlé přihlášení a odhlášení za méně než 1 sekundu, snadné skenování stiskem jediného tlačítka dostupného na základní obrazovce MyQ terminálu či individuální volba jazyka pro každého uživatele.

K připravovaným novinkám, které se Janus chystá v nejbližší době představit, patří MyQ servisní modul. Tento systém zákazníkovi zabezpečí kompletní automatickou dodávku spotřebního materiálu, včetně chybových hlášek a objednání následných servisních zásahů.

Zájemci o tiskové řešení MyQ Eleven se mohou s novou verzí seznámit také v showroomu společnosti Janus, kde jim odborníci podrobně představí všechny nové funkce. Podrobnější informace se dozvíte na www.myq.cz.

O tiskovém řešení MyQ

Systém MyQ slouží ke správě, zabezpečení a monitoringu tiskových úloh. Řeší v podstatě tři základní požadavky uživatelů: ochranu a zabezpečení dat, úsporu prostředků vynaložených na provoz tiskových zařízení a větší pohodlí při obsluze a úsporu času zaměstnanců. Více informací získáte na www.myq.cz nebo www.myq-free.cz.

O společnosti JANUS

Společnost JANUS byla založena v roce 1992 a od svého počátku se výhradně věnuje dovozu a distribuci laserových tiskáren, digitálních kopírek, multifunkčních a velkoformátových zařízení v České republice. Od roku 2001 rozšířila své portfolio služeb o vývoj tiskových řešní a aplikací na míru. Od roku 2007 nabízí vlastní univerzální řešení správy tiskových úloh pod názvem MyQ. Společnost JANUS je držitelem ISO 9001:2000 a ISO 14001:2004. Pro další informace navštivte www.janus.cz.

O společnosti Kyocera

Kyocera Mita je jednou z předních světových společností zabývajících se správou tiskových úloh. Její sortiment se skládá z tiskáren ECOSYS, spolehlivých multifunkčních zařízení a velkoformátových zařízení, poskytuje efektivní řešení dokumentů a komplexní služby. Kyocera Mita dodává inovativní produkty sestavené z komponent s dlouhou životností, což jí umožňuje nabízet svým zákazníkům zařízení s nízkými celkovými náklady na vlastnictví a vysokou efektivitou. Pro další informace navštivte www.kyoceramita-europe.com.

Kyocera Mita Corporation je stoprocentní dceřinou společností Kyocera Corporation, založenou v roce 1959, zaměstnávající více než 63 000 lidí po celém světě a s ročním obratem v přepočtu přes 218 miliard korun. Zabývá se mimo jiné vývojem a výrobou high-tech keramiky, elektronických zařízení, telekomunikačního vybavení, solárních článků a elektronických kancelářských zařízení.