Skip to content

Databáze tiskových zpráv a Kalendář akcí

  • Twitter

FeedIT

  • Tiskové zprávy
    • Všechny tiskové zprávy
    • Přehled všech zadavatelů
    • Chci zveřejnit tiskovou zprávu
  • Kalendář akcí
    • Všechny akce
    • Registrace akce do Kalendáře akcí
  • Ceník
  • Kontakt
    • O FeedIT.cz
    • Novinky na FeedIT.cz
    • Zásady cookies (EU)
  • ✏▶ Chci zveřejnit tiskovou zprávu

PF 2012 – Maxx Creative Communication

26. 12. 2011 by FeedIT.cz, posted in PF, Tisková zpráva

Nezapomeňte, Ukaž své PFko – PF 2012 běží.

Navigace pro příspěvek

Previous postPF 2012 – ByznysWeb.cz
Next postLetošní vánoce byly internetové – Kasa.cz prodala o 50 % více dárků než vloni

Nejnovější příspěvky

  • Elektrifikovaný Streamliner Hyundai IONIQ 6 se představuje s prodlouženým dojezdem a inovativním interiérem
  • Multiplex Cinema City v brněnské Olympii přináší na Moravu první sál se speciálním filmovým formátem 4DX
  • Prodej aut s hybridním pohonem v pololetí stoupl o 28 %
  • Češi by měli věnovat velkou pozornost zabezpečení e-mailů, počet útoků hackerů na e-maily vzrostl od ledna na trojnásobek
  • Zářivky se loučí
Tiskové zprávy
  • Všechny tiskové zprávy
  • Všichni zadavatelé
  • Chci zveřejnit zprávu
  • Ceník a podmínky
Kalendář akcí
  • Všechny akce
  • Registrace akce
  • Ceník a podmínky
O FeedIT.cz
  • Kontakt
  • Novinky na FeedIT.cz
  • O službě FeedIT.cz
  • Zásady Cookies
Proudly powered by WordPress | Theme: Karuna by Automattic.
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}