PayForTweet – reklama na českém a slovenském Twitteru

Dovolte mi informovat Vás o spuštění platformy PayForTweet.com pro zadávání a publikaci reklamních sdělení na sociální síti Twitter.

Systém umožňuje zadavatelům reklamy (PR agentury, firemní marketingové oddělení či jednotlivci) jednoduše propagovat své sdělení mezi přesně zvolenou cílovou skupinu.
V praxi to pro inzerenta znamená, že si v aplikaci vytvoří profil, zadá, co chce propagovat, kolik je ochotný za tweet zaplatit a kolik má mít twitterista  followerů. Aktivní uživatel Twitteru si na oplátku může přivydělat tím, že podpoří produkt, kterému sám důvěřuje.

Obliba Twitteru v českém prostředí roste a stále častěji ji kromě běžných uživatelů využívají i firmy, organizace a nejrůznější instituce.

Pomalu tedy přichází doba na to, využít nedoceněný potenciál Twitteru pro efektivní a moderní reklamu typu „Word of mouth“. Za tímto účelem vznikla právě aplikace PayForTweet, která se zaměřuje na český a slovenský trh.

Aplikace vychází z obecně platné idei, že nejdůvěrihodnější informace / produkty / značky jsou ty, které jim doporučí jejich známí. Reklama se tak stává především „osobním doporučením“, kterému sám uživatel / propagující věří.

Více informací na www.PayForTweet.com