Společnost K2 atmitec představila novou verzi IS K2 MONDE

Ostrava, 24. 10. 2012 – Ve dnech 10. – 11. října 2012 se uskutečnil každoroční workshop společnosti K2 atmitec, letos již podruhé v kongresových sálech a salóncích hotelu Holiday Inn Brno. Během dvou dnů byla historicky nejvyššímu počtu uživatelů představena nová verze Informačního systému K2 MONDE, která v sobě snoubí klíčové vývojové novinky posledního roku. (TZ)

„Název nové verze našeho informačního systému je nejen vyjádřením klíčových novinek v aktuální verzi systému, ale také dalšího směřování naší společnosti ke světovým trendům na IT trhu. Konkrétně představuje Mobilní technologie, Otevřenost systému, Notifikace, Desktop neboli novou plochu a Efektivitu, kterou uživatelům přináší. Zároveň je systém uživatelsky přívětivý, vhodný pro všechny firmy různých velikostí i oborů a ve spojení s možnostmi datového centra dostupný odkudkoliv,“ říká Pavel Motan, obchodní ředitel K2 atmitec.

Během společného dopoledního programu se účastníci dozvěděli, jak mohou využít mobilních aplikací IS K2 při chodu firmy, které informace jsou ty správné a jaké operační systémy lze aktuálně využít (Windows Phone, Android). Dále se hovořilo o tom, co to jsou notifikace a k čemu slouží, pro koho je určen webový klient nebo jak funguje nový modul úkolů.

„Pro mobilní technologie jsme připravili modul CRM, takže nyní může uživatel přímo z ‚terénu‘ vkládat, editovat či nahlédnout do aktivit u zákazníka. Systém upozorňování na důležité stavy a události jsme představili také jako nástroj, jak předcházet krizovým situacím díky včasnému informování uživatele. Dále byl doplněn webový klient , a to o callcentrum, zásilkové služby, úkoly a zakázky,“ dodává Pavel Motan.

Odpolední program byl rozdělen do 5 tematických salónků – Business, Administration, Production, Economic a Cloud. Účastníci se dověděli novinky z manažerských oblastí, jako je Business Intelligence, workflow, sledování mobilních objektů, zásilkové služby atd. Prostor byl dále věnován nové ploše, jejíž největší předností je dostupnost všech informací z jednoho místa, novinkám ve výrobě a modulu Servis, který spravuje reklamační řízení, změnám v účetnictví či hlavní knize, a v neposlední řadě zálohování, virtualizaci, dohledu nad technologiemi, cloudovým službám atd.

„K2 workshopu se zúčastnilo více než 110 společností, tedy téměř 200 účastníků z řad manažerů, IT odborníků či ekonomů. Neustále se zvyšující počet účastníků je pro nás ukazatelem správného vývoje směrem k potřebám uživatelů a věříme, že se nám tento trend podaří s úspěchem udržet i v příštím roce,“ doplňuje závěrem Motan.

O společnosti K2 atmitec

Společnost K2 atmitec s.r.o. vznikla v roce 1991 a po dlouholetém působení na trhu informačních technologií patří mezi přední výrobce a dodavatele informačních systémů. Postupem času společnost rozšířila pole své působnosti a nyní se na trhu profiluje jako dodavatel komplexních ICT řešení šitých na míru zákazníka. Společnost zaměstnává špičkové programátory, vysoce kvalitní projektové manažery a konzultanty, kteří profesionálně řídí implementaci do prostředí zákazníka. V současnosti pracuje jen s IS K2 více než 13 000 uživatelů v rozmanitých společnostech v různých zemích světa.