Společnost hybris oznamuje uvedení nástroje B2C Commerce Accelerator pro čínský trh

(Mnichov/Praha, 10. prosince 2013) – Společnost hybris software, člen skupiny SAP a nejrychleji rostoucí poskytovatel komerční platformy na světě, dnes oznámila nadcházející zpřístupnění nástroje hybris B2C Commerce Accelerator for China. V současné době se firmy přesouvají od používání jediného prodejního kanálu (například tištěné katalogy) k vícekanálovému řešení (internetové stránky, optimalizace pro přístup z mobilních zařízení, tištěné materiály a telefonická střediska), čímž se zvyšuje složitost celého provozu. Vícekanálový prodejní systém, postavený na nástroji hybris Commerce Accelerator, je připraven k nasazení do ostrého provozu, přičemž poskytuje kompletní možnosti vlastního nastavení, včetně podpory pro webové rozhraní, mobilní zařízení, telefonická střediska a správu objednávek. Systém hybris B2C Commerce Accelerator for China byl speciálně upraven a vybaven funkcemi odpovídajícími potřebám elektronického obchodu v Číně. (TZ)

Firmám libovolné velikosti, jež potřebují rychle rozběhnout svůj provoz, nabízí B2C Commerce Accelerator for China plně funkční rozhraní internetového obchodu, hladkou integraci obchodních kanálů i veškeré nástroje, které jim umožňují plnit požadavky dnešních náročných zákazníků nakupujících prostřednictvím různých kanálů. Systém upravený na míru potřebám čínského trhu je vybaven šablonami pro internetové stránky, přizpůsobenými tak, aby vyhovovaly „klikacím“ návykům a specifické atmosféře online nakupování, na jakou jsou čínští zákazníci zvyklí, s velkými obrázky zboží, větším formátem položek a přehledným uspořádáním. Kromě toho dynamický posun vytváří dlouhé stránky, na něž jsou čínští zákazníci zvyklí, a funkce vyhledávání prodejen, propojená s mapovými podklady Baidu Maps, umožňuje návštěvníkům obchodu vyhledat nejbližší kamennou prodejnu jednoduchým kliknutím na odkaz.

„S více než 591 miliony uživatelů internetu představuje Čína největší online populaci na světě. Stále více lidí nakupuje na internetu, a tím pádem jsou online zákazníci při nakupování stále netrpělivější, a pokud nemohou rychle nalézt, co hledají, neváhají se přesunout jinam,“ vysvětluje Burghardt Groeber, viceprezident společnosti hybris pro oblast Asie. „Abychom na velice specifické požadavky tohoto trhu odpověděli, představujeme čínskou verzi našeho veleúspěšného systému hybris B2C Commerce Accelerator.“

Jednou ze zásadních vlastností čínského trhu je nedůvěra spotřebitelů vůči reklamě a novým zdrojům informací. Jelikož jsou čínští spotřebitelé zvyklí se daleko více spoléhat na osobní doporučení přátel, členů rodiny či názorových vůdců, daleko větší význam než reklama mají doporučení internetových recenzentů a vrstevníků na sociálních sítích. Společnost McKinsey je dokonce toho názoru, že sociální sítě mají v Číně daleko větší vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů než kdekoli jinde na světě. Proto se hybris B2C Commerce Accelerator for China dodává s plně integrovaným modulem pro největší čínské sociální sítě Weibo a QQ, který umožňuje automaticky předávat komentáře a doporučení spotřebitelů na příslušné internetové stránky prostým kliknutím na tlačítko.

Obchodníci nyní mohou spustit své vícekanálové prodejní projekty s plně funkčním rozhraním online obchodu ve zjednodušené čínštině. Díky propojení s platebním portálem Alipay mohou čínští zákazníci jednoduše zadat své přihlašovací údaje a následně snadno dokončit nákup.

K budoucímu vývoji tohoto řešení patří rovněž propojení s portálem Tmall, na němž působí více než 50 000 značkových obchodů. Toto propojení obchodníkům umožní těžit z milionů návštěv uživatelů na tomto portálu každý den. Přidáváním produktů na své straně rozhraní společnosti hybris mohou obchodníci nejen bezproblémově aktualizovat vlastní internetový obchod, ale systém za ně následně automaticky nahraje potřebná data na portál Tmall, kde tak budou neustále k dispozici synchronizované stavy zboží a zásob. Kromě toho společnost hybris uvede i čínskou verzi rozhraní online obchodu pro mobilní zařízení, což umožní provozovat skutečně propojený vícekanálový obchod přístupný z celé řady zařízení.

„Zákazníci chtějí nakupovat neomezeně a bez ohledu na to, jaké zařízení k tomu používají,“ pokračuje Burghardt Groeber. „Systém hybris B2C Commerce Accelerator for China obchodníkům umožní být všude tam, kde je jejich zákazníci chtějí mít – zejména na mobilních zařízeních. To obchodníkům umožní, aby zkušenost zákazníků s jejich značkou byla vždy stejná bez ohledu na použitý prodejní kanál – kdykoli a kdekoli jejich zákazníci obchod navštíví.“

Mezi další klíčové přínosy systému patří:

Jedinečný prožitek pro zákazníka

  • Vyšší míra konverze a vyšší průměrná hodnota objednávky díky integrované propagaci zboží a příležitostem k prodeji dalšího zboží (cross-sell)

  • Umožnit zákazníkům snadno vytvářet objednávky a následně je přehledně a moderně dokončit v jednom nebo více krocích, dle volby obchodníka

Přístup prostřednictvím vícero kanálů

  • Správa objednávek vestavěná tak, že umožňuje viditelnost stavu zásob, nakupování a vyřizování objednávek napříč kanály

Rychlé uvedení do provozu

  • Zkrácení času nutného k uvedení do provozu o více než polovinu díky provedení obchodu na základě nejlepších postupů, jednoduchému kódu, dostatečné zásobě vzorových dat a přesné technické dokumentaci

  • Jednodušší uvedení do provozu i údržba díky srozumitelné dokumentaci i návodům pro jednotlivé úkony a doporučovaným postupům

O společnosti hybris software

Společnost hybris software, člen skupiny SAP, pomáhá firmám po celém světě prodávat více zboží, služeb a digitálního obsahu prostřednictvím všech kontaktních prostředků, komunikačních kanálů a zařízení. Společnost hybris dodává OmniCommerce™: soubor nejmodernějších postupů řízení kmenových obchodních dat a jednotných obchodních procesů, které firmám poskytují jednotný pohled na odběratele, produkty i objednávky, a odběratelům zase jednotný pohled na obchodní případ. Tento vícekanálový software společnosti hybris je postaven na jediné platformě založené na otevřených standardech a je tak schopen svižně poskytovat neomezené možnosti inovace, účinně dosahovat ideálních nákladů vlastnictví, je škálovatelný a rozšiřitelný, takže může být poslední komerční platformou, kterou kdy budou firmy potřebovat. Přední analytické firmy, které se na tento obor zaměřují, považují společnost hybris za vedoucí společnost v oboru a její komerční platformu mají za jednu ze dvou či tří nejlepších na trhu. Stejný software je k dispozici ve variantách jak tzv. on-premise, tj. přímo v prostorách klienta, on-demand, tj. poskytovaný přes internet, nebo prostřednictvím řízeného hostingu, což obchodníkům všech velikostí poskytuje maximální pružnost. Služeb společnosti hybris se rozhodlo využívat více než 500 společností, včetně předních světových firem v segmentu B2B W.W.Grainger, Rexel, General Electric, Thomson Reuters či 3M, nebo spotřebních značek, jako jsou Toys“R”Us UK, Bridgestone, Levi’s, Nikon, Migros, Nespresso či Lufthansa.

Společnost hybris znamená budoucnost obchodu. Podrobnější informace naleznete na stránkách www.hybris.com.