3M ve své jarní kampani představuje nepřekonatelně silné spojení s využitím VHB pásky

Praha, 20. května 2014 – Divize průmyslových lepidel a lepicích pásek společnosti 3M Česko v letošním roce navazuje na loňskou úspěšnou kampaň na podporu produktové skupiny VHB™ pásek. Direct marketingová kampaň oslovuje další okruh cílové skupiny s opakovaným sdělením. K tomu využívá kombinaci různých komunikačních kanálů a je doplněna PPC kampaní a nově také remarketingem. Veškerá komunikace je směrována na produktovou microsite. Hlavním cílem kampaně je zvýšení povědomí o VHB™ páskách, jejich unikátních vlastnostech a také získávání kontaktů na případné zájemce.  Cílovou skupinou jsou výrobní průmyslové firmy používající spojovací materiály. (TZ)

VHB™ pásky jsou z 100% tvořeny našlehaným akrylovým lepidlem, jedná se o technologii vyvinutou a patentovanou společností 3M. Poskytují velmi silný spoj, v jednom kroku lepí i těsní. Nahrazují klasické formy upevňování jako šroubování, svařování, nýtování, lepení tekutými lepidly. „Globálním megatrendem je snižování váhy výrobků. Lepení a zvláště VHB pásky jsou technologií, která pomáhá firmám tento trend následovat“ říká Eva Houdová, marketingová specialistka divize průmyslových lepidel a lepicích pásek. VHB™ pásky umožňují firmám zvýšit produktivitu zkrácením procesu výroby. Mají okamžitou manipulační pevnost, jednoduchou aplikaci bez nutnosti složité předpřípravy povrchů a výsledný spoj nenarušuje design, protože není viditelný. Tímto tedy odpadá vrtání v případě šroubování a nýtování, při kterém materiály často praskají. Stačí pouze zbavit lepený povrch nečistot, odmastit a pásku dostatečně přitlačit.  Své uplatnění mají při průmyslové výrobě, montáži či ve stavebnictví.

V rámci kampaně je zákazník seznámen s unikátními vlastnostmi VHB™ pásek pomocí zaslaného vzorku a v další části komunikace je mu nabídnuta technická konzultace přímo ve firmě. Techničtí odborníci 3M zváží v rámci konzultace při výběru správné technologie všechny aspekty lepení a vyberou a otestují nejvhodnější produkt přímo na míru dané aplikace.

3M má jako výrobce adhezních technologií s nejširší produktovou nabídkou na trhu technickou kompetenci ve všech technologiích lepení. Společnost 3M dále nabízí svým průmyslovým zákazníkům špičkový lokální technický servis v podobě testování v laboratoři. Společně s technology zákazníků spolupracuje na vývoji nových produktů a aplikací.

O společnosti 3M

3M je přední globální technologická společnost se sídlem v St. Paul v USA. Již déle než 100 let vyvíjíme inovativní výrobky a řešení pro průmysl, energetiku a telekomunikace, bezpečnost a zabezpečení, zdravotnictví, kancelář a domácnost. Diversifikované portfolio 3M zahrnuje přes 50 tisíc výrobků. Všechny výrobky spojuje jedna vlastnost – v daném odvětví vždy představují inovativní řešení, které kromě důmyslnosti a efektivity dbá na šetrnost k životnímu prostředí, bezpečnost a zdraví lidí. Výrobky jsou 3M jsou nabízeny pod značkami Scotch™, Post-it®, 3M™ Spofaplast®, Nexcare™, Ultrathon™, VHB™, Dual Lock™, Scotch-Brite™, Trizact™, Cubitron™, Bumpon™, Dyneon™, Thinsulate™, Ceradyne®, Peltor™, Speedglas™ a dalšími.

3M Česko, spol. s r.o. působí jako výhradní zastoupení 3M Company na českém trhu. Řadí se mezi nejvýznamnější partnery českého průmyslu, zdravotnictví, školství a vědy. Aktuálně jí patří 46. místo v žebříčku „Českých 100 nejlepších“ občanského sdružení Comenius. Síla a obliba značky 3M byla potvrzena získáním ocenění Business Superbrands 2014 v České republice. V každé oblasti naší činnosti navazujeme na 100 let působení 3M v oblasti inovací. V roce 2012 bylo v Praze otevřeno Inovační centrum 3M (Application Development Lab / ADL) pro vývoj a testování zákaznických aplikací. 3M Česko, spol. s r.o. je hrdým spoluiniciátorem a generálním partnerem projektu Česká inovace, zaměřeného na podporu inovací a rozvoj transparentního a etického podnikatelského prostředí v České republice. Více informací o společnosti 3M a našem nasazení pro inovace je k dispozici na www.3M.cz.

Tagged