České spořitelna se zdokonaluje v práci s Google Analytics

Praha, 1. prosince 2014 – Dobrý web uspořádal pro Českou spořitelnu školení na míru zaměřené na orientaci v Google Analytics, správnou interpretaci dat a dvojdimenzionální reporty. Školení vedl Zdeněk Hejnák, lektor a Senior Web Analyst Dobrého webu, a zúčastnili se ho vybraní specialisté napříč několika odděleními banky. (TZ)

„Školení jsme všichni vnímali velmi pozitivně. Líbil se nám přístup lektora, který začal už během příprav školení. Úvodní osobní setkání a dotazníky tak pomohly připravit program pro poměrně různorodou skupinu uživatelů,“ hodnotí školení Jan Průša, vedoucí oddělení správa webu a sociálních sítí České spořitelny, a dodává: „Samotné školení probíhalo přirozeně, výklad často přecházel do diskuze a zodpovídání otázek a my si tak odnesli to, co jsme potřebovali.“

Kromě České spořitelny proškolil Dobrý web v letošním roce i řadu dalších firem, kterým připravil školení digitálního marketingu na míru. Byli mezi nimi například J&T Banka, Kaufland Česká republika, Accenture Technology Solutions – Slovakia, Akademii věd ČR a další.

O Dobrém webu

Dobrý web jedinečným způsobem propojuje své více než desetileté know-how v oblasti digitálního marketingu a zkušenosti své mezinárodní UX divize ExperienceU. Díky této unikátní kombinaci je Dobrý web ideálním partnerem při návrhu a realizaci komplexních digitálních strategií pro firmy působící nejen na českém trhu. Dobrý web ale také pořádá pravidelná školení a semináře, jeho specialisté se účastní prestižních konferencí a pravidelně publikují v odborných titulech.

Více informací naleznete na www.dobryweb.cz.

Sledujte Dobrý web také na sociálních sítích: Facebook, Twitter, LinkedIn či Google+.