Virtuální operátor Tesco Mobile chystá nový balíček služeb

(Praha, 11. února 2015) – Tesco Mobile, druhý největší virtuální operátor na českém trhu, představí již 25. února nový balíček služeb. Zákazníci se mohou těšit na širší nabídku v jednom balíčku služeb a atraktivní zapojení věrnostního programu Tesco Clubcard. Detaily nabídky oznámí Tesco Mobile současně se zahájením prodeje nového balíčku. (TZ)

„Velmi si ceníme přízně našich zákazníků, která Tesco Mobile vynesla na pozici druhého největšího virtuálního operátora na trhu. Zároveň je to pro nás velký závazek, proto jsme nový balíček služeb sestavovali s cílem zajistit zákazníkům ještě více výhod a odměnit je za jejich loajalitu,“ říká Lada Franková, marketingová manažerka Tesco Mobile.

Komunikaci s médii bude nadále zajišťovat PR agentura EMC a.s., která je novinářům k dispozici pro veškeré dotazy týkající se nabídky virtuálního operátora.

O Tesco Mobile

Tesco Mobile poskytuje služby mobilního operátora v České republice od května 2013, a navazuje tak na několikaleté zahraniční zkušenosti z Velké Británie, Irska a dalších zemí. Své služby provozuje prostřednictvím sítě O2, díky které nabízí svým zákazníkům 99,6% pokrytí a prvotřídní kvalitu. Neustále se rozvíjející portfolio služeb je postavené na bázi předplacených karet. Prostřednictvím distribuční sítě obchodů Tesco a dalších partnerů nabízí Tesco Mobile více než 8000 míst k dobití. Více informací naleznete na www.tescomobile.cz.