Meziroční růst tržeb Skypickeru přesahuje dva tisíce procent

Brno, 22. října 2015 – Zatímco v loňském roce společnost Skypicker.com počítala měsíční tržby v jednotkách, v tom letošním dosahují až ke stovkám milionů korun. Meziročně tak unikátní vyhledávač levných letenek Skypicker.com rostl o více než dva tisíce procent, což ho řadí mezi nejrychleji rostoucí technologické firmy v regionu. Nejsilnější růst zaznamenal na asijském a pacifickém trhu. V říjnu navíc překonal další milník, když za jediný den utržil půl mil. eur, tedy zhruba 13,5 mil. korun. (TZ)

Stejně jako v září se tak i v říjnu Skypickeru rýsuje rekordní měsíc. Zatímco v červenci tržby činily 180 a v srpnu 228 milionů korun, v září už překonaly 280 milionů korun. Meziměsíčně tak Skypicker rostl o 27, respektive 23 %. Celkově za třetí kvartál tohoto roku Skypicker.com utržil 692 mil. korun. Oproti předchozímu kvartálu se tržby společnosti zvýšily o 83 %.

Ve stejném čtvrtletí loňského roku přitom Skypicker utržil dohromady něco přes 30 milionů korun. Meziroční tržby tak vzrostly o úctyhodných 2 093 %.

období rok 2014 rok 2015 procentuální růst
červenec 10 530 000 180 700 000 1 616 %
srpen 8 235 000 229 000 000 2 680 %
září 12 582 000 282 100 000 2 642 %
Q3 31 347 000 692 800 000 2 110 %

* v Kč

 

„V říjnu loňského roku jsme měli měsíční obrat půl milionu eur (asi 13,5 mil. korun). Dnes stejná čísla dosahujeme za den. Pokud udržíme podobný vývoj na rychle rostoucích trzích Asie a Pacifiku, denního obratu přes milion eur (asi 27 milionů korun) dosáhneme v půlce příštího roku,” uvedla finanční ředitelka Skypickeru, Lucie Brešová.

Nejvýrazněji Skypicker posílil právě v těchto regionech, kde meziroční růst dosahoval několika tisíců procent. „Tamější trhy se rozvíjejí velice dynamicky. Z roku na rok zaznamenaly skokový nárůst nejen v počtu odbavených cestujících, ale také v nabídce možných kombinací letů. V regionu APAC (Asie-Pacific, pozn. red.) jsme tak posílili počtem letů i nových aerolinek, abychom dokázali držet krok s poptávkou trhu,” vysvětlil zakladatel společnosti Skypicker, Oliver Dlouhý.

Růst firmy klade velké nároky na zaměstnaneckou strukturu. Skypicker se tak rozrůstá zhruba o jednoho zaměstnance za den. V současné době probíhá nábor především do řad nového zákaznického centra v Brně, které chce do konce roku pojmout alespoň 80 nových zaměstnanců.

„Hledáme lidi, kteří umí cizí jazyky a jsou skvělí v komunikaci. Naším cílem je vytvořit nejlepší a nejrychlejší péči o zákazníky v cestovatelském segmentu,“ tvrdí ředitel zákaznické péče Skypickeru, David Reid.

Informace o Skypicker.com

Skypicker.com je inovativní celosvětový vyhledávač letenek, který se zaměřuje na kombinace nespolupracujících aerolinek, kde je schopen díky vlastnímu vyspělému technickému řešení vyhledávat unikátní letecká spojení a cenové nabídky letenek, které následně prodává se zárukou na navazující lety.

Skypicker patří k nejrychleji rostoucím technologickým firmám v regionu. První prodeje letenek zrealizoval Skypicker v březnu roku 2013 v jednotkách kusů, zatímco dnes jeho měsíční obrat přesahuje 250 milionů korun. Meziměsíční růst obratu tak dosahuje desítek procent. „Od počátku nechápeme Skypicker jako prostého prodejce letenek, ale jako službu. Chceme našim zákazníkům přinést takové kombinace možností leteckých spojení, které standardní vyhledávače nenabízejí a které jsou navíc příznivé pro zákazníkovu peněženku,“ tvrdí zakladatel Skypickeru Oliver Dlouhý.