RTB House, která již čtvrtým rokem zprostředkovává výkonností online marketingové kampaně přesně na míru svým klientům, zveřejnila výsledky svého podnikání za minulý rok. Ve srovnání s prosincem 2014 společnost do konce minulého roku zvýšila své příjmy o 80 %, na českém trhu potom až o 198 %. Rok 2015 byl pro RTB House klíčový také ve vstupu na trhy Asie a Latinské Ameriky. S expanzí se navýšil i počet kampaní. Celosvětově tak firma realizovala na 850 kampaní měsíčně, v České republice jich bylo o 163 % více než v předešlém roce. V rámci strategie posílení aktivit v regionu střední a východní Evropy RTB House loni na podzim otevřela nové klientské centrum v Praze. (TZ)
RTB House, založenou v roce 2012, v současnosti vedou tři osobnosti online reklamního byznysu – Robert Dyczkowski (CEO), Daniel Surmacz (COO) and Bartłomiej Romański (CTO). Společnost se v minulém roce soustředila jak na vstup na nové zahraniční trhy – v rámci asijsko-pacifické oblasti do Indonésie, Malajsie, Thajska a Singapuru; v regionu Latinské Ameriky do Brazílie, Mexika, Chile a Argentiny – tak na posílení své působnosti v Turecku, Řecku, Španělsku, Itálii, Rusku, Ukrajině a Pobaltí.
“Rok 2015 byl rokem růstu. Vzhledem k našim záměrům expandovat jsme v RTB House přivítali nové zkušené manažery a specialisty zejména na dané regiony. Věříme, že jedině rozsáhlou zkušeností s místním byznysem se nám podaří dosáhnout žádoucích výsledků,” říká Daniel Surmacz, COO RTB House.
Firma nyní operuje globálně se svými pobočkami ve Varšavě, Praze, Moskvě a nově také São Paulu. “V současnosti využíváme služby více jak 120 expertů zaměřených na výkon, specialistů na zákaznickou péči a vývojářů. Český a slovenský tým se v roce 2015 rozrostl na šest odborníků, kteří se soustředí na zákazníky z této oblasti, stejně tak jako na aktivity nového regionálního centra v Praze,” doplňuje Vladimír Houba, regionální ředitel RTB House.
O RTB House
RTB House je globální technologická společnost specializující se na fullservisové retargetingové display reklamní kampaně tvořené přesně na míru každému klientovi.
Společnost vyvinula a implementovala svoji vlastní RTB (real-time bidding) technologii využívající sofistikované retargetingové scénáře, pokročilou segmentaci a optimalizaci v reálném čase. RTB House poskytuje svým inzerentům flexibilní možnosti při práci s jejich krátkodobými, střednědobými i dlouhodobými cíly, a to s orientací na maximální výkon.
RTB House působí ve více než 30 zemích s hlavními pobočkami ve Varšavě, Praze, Moskvě a São Paulu. První kampaň realizoval RTB House v roce 2012 a po třech letech dosáhl rentability. V současnosti zajišťuje 850 unikátních kampaní pro své klienty v Evropě, Asii a Latinské Americe. Tým společnosti sestává z více než 120 profesionálů – expertů, analytiků, specialistů na zákaznickou péči a developerů.
Více informací na: www.rtbhouse.com/cz.