Novým client service directorem společnosti Media Investments se stal Pavel Barták

Na pozici client service director mediální agentury Media Investments nastupuje Pavel Barták, který má více než 18leté zkušenosti na mediálním trhu. Naposledy pracoval jako client service director v agentuře Starcom MediaVest Group, kde měl na starosti významné klienty jako například Coca-Colu, ČSOB, Samsung, Hondu, Kooperativu nebo H&M. Předtím pracoval také pro mediální agentury Mindshare či Carat. (TZ)

„Získání Pavla Bartáka znamená výrazné posílení pozice naší mediální agentury na trhu v oblasti řízení vztahů s klienty a zajištění jejich strategického a implementačního plánování,” říká předseda představenstva společnosti Media Investments Jan Klápa.

O společnosti

Media Investments

Česká fullservisová mediální agentura Media Investments funguje na trhu od roku 2005, z počátku se zaměřovala převážně na outdoorovou reklamu. V září 2013 vstoupila do Asociace komunikačních agentur (AKA). K jejím klientům patří finanční skupinu Penta, pracuje například pro její společnosti Fortuna a Lékárna Dr. Max.