Novým Head of Digital společnosti Media Investments se stává Jan Svátek

Novým ředitelem digitálního oddělení mediální agentury Media Investments se stává Jan Svátek, který donedávna vedl digitální divizi iProspect skupiny mediálních agentur Dentsu Aegis Network.  Po příchodu Tomáše Polišenského do vedení agentury a Pavla Bartáka na pozici Client Service Director se jedná o další významnou personální posilu agentury Media Investments. (TZ)

„Jsem rám, že se nám podařilo získat jednoho z nejzkušenějších lidí na českém trhu v oblasti digitální médií, které chceme do budoucna silně rozvíjet. Příchod Jana je toho důkazem,“ říká předseda představenstva společnosti Media Investments Jan Klápa.

Jan Svátek vedl digitální agenturu iProspect od dubna 2014 do letošního května. Pro mediální skupinu Dentsu Aegis Network pracoval už od roku 2012 jako senior account manager v agentuře Isobar. V oblasti digitální reklamy a médií se pohybuje od roku 2007, působil i ve vydavatelství Economia a mediálních agenturách MediaCom a OMD. Na starosti měl kampaně významných značek jako je Vodafone, T-Mobile, Unilever, Danone či Mondelez. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze.

O společnosti

Media Investments

Česká fullservisová mediální agentura Media Investments funguje na trhu od roku 2005, z počátku se zaměřovala převážně na outdoorovou reklamu. V září 2013 vstoupila do Asociace komunikačních agentur (AKA). K jejím klientům patří finanční skupinu Penta, pracuje například pro její společnosti Fortuna a Lékárna Dr. Max.