ZenithOptimedia pracuje pro Baumit

Mediální agentura ZenithOptimedia vyhrála výběrové řízení pro společnost Baumit, českého výrobce stavebních materiálů a dlouholetého lídra trhu. Spolupráce bude odstartována nákupem a plánováním médií pro letní kampaň. (TZ)

Mediální agentura ZenithOptimedia bude mít na starosti kompletní plánování a nákup online a outdoroové inzerce. Komunikace bude zaměřena jak na odbornou, tak širokou veřejnost.

„Těší nás, že jsme uspěli ve výběrovém řízení a můžeme pro klienta Baumit pracovat. Jsme přesvědčeni, že v plánování a nákupu médií budeme pro klienta přínosem a pomůžeme mu efektivně oslovit jeho cílovou skupinu,“ říká David Krňák, Business Unit Director z mediální agentury ZenithOptimedia.

O ZenithOptimedia

ZenithOptimedia (www.zenithoptimedia.com) je vedoucí globální síť poskytující mediální služby se 7500 pracovníky ve 262 kancelářích v 74 zemích světa. Agentura je součástí Publicis Groupe, třetí největší komunikační skupiny na světě a druhé největší skupiny mediálních agentur. ZenithOptimedia je první agentura, která uplatňuje přísný a objektivní přístup za účelem zlepšení efektivity výdajů na reklamu a klientům zajišťuje nejlepší možnou návratnost jejich investic do komunikací. Tato strategie je podporována jedinečným přístupem k jejímu rozvoji a implementaci napříč celým spektrem placených, vlastních a získaných kontaktních bodů – plánovacím procesem Live ROI. Skupina společností ZenithOptimedia poskytuje svým klientům celou škálu integrovaných schopností od plánování marketingové komunikace přes optimalizaci hodnoty či performance média až po vytváření obsahu. Mezi naše klíčové klienty patří Aviva, Clarins, Coty, Kering, Lactalis, L’Oréal, LVMH, Nestlé, Oracle, Reckitt Benckiser, Richemont Groupe, SCA, Sanofi, Toyota a 21st Century Fox.