Dobrý web představuje nové posily

Praha, 10. ledna 2017 – Dobrý web, s. r. o., konzultační agentura pro web a internetový marketing vstupuje do nového roku s čerstvým větrem v zádech v podobě tří posil. Přichází Michal Kubic, Marek Pavlata a Michaela Wady. (TZ)

Michal Kubic zastává pozici Digital Marketing Strategist, v rámci které je zodpovědný za aktivity klíčových klientů v oblasti digitálního marketingu počínaje návrhem marketingové strategie přes její realizaci a další rozvoj. Uplatní tak své zkušenosti z agentur Ataxo či OMD i ze společností na klientské straně jako např. Invia nebo Česká pojišťovna.

Na pozici Key Account Managera nastupuje Marek Pavlata, který má za sebou zkušenosti z obdobných pozic v Seznam.cz či Oracle a nyní bude mít na starosti péči a rozvoj významných klientů Dobrého webu.

Napomáhat mu v tom bude i Michaela Wady, další posila obchodního týmu, která po téměř 10 letech opouští společnost Zeebra Resource Solution, kde se starala o finance a digitální marketing.

“Máme velkou radost, že se nám podařilo příchod právě těchto tří lidí dotáhnout do zdárného konce. Máme za sebou velmi úspěšný rok a jejich příchod do firmy je perfektním startem do roku nového, ve kterém chceme i nadále posilovat už tak vysokou míru spokojenosti našich zákazníků,” dodává k rozšíření týmu obchodní a marketingový ředitel Michal Mládek.

O Dobrém webu

Konzultační agentura Dobrý web pomáhá svým klientům k úspěchu v online světě. Tým Dobrého webu se skládá z předních odborníků na internetový marketing, copywriting, SEO, webovou analytiku. Divize ExperienceU je zaměřena na digitální inovace a UX výzkum. Dobrý web také pořádá pravidelná školení a semináře, projekt WebTop100 a společně s AKA pořádá akademii digitálního marketingu DigiAka. Více informací naleznete na www.dobryweb.cz