Rubikon PR pracuje pro Dobrý web

Agentura Rubikon PR od září pracuje pro digitální agenturu Dobrý web. Rubikon PR bude Dobrému webu zajišťovat komunikaci s médii a konzultovat sociální sítě. Cílem spolupráce je oslovit jak odbornou, tak laickou veřejnost a edukovat ji prostřednictvím expertů z oblasti digitálního marketingu.

2017-09-26 11_13_35-Pomůžeme vám k úspěchu v online světě - Dobrý web.png

“Jsme přesvědčeni, že se bude jednat o plodnou spolupráci. Věříme, že lidé z Rubikonu nám pomohou vyplnit přesně ta správná místa, na kterých je vhodné komunikovat jak přidanou hodnotu spolupráce s Dobrým webem, tak expertizu našich lidí ve svých oborech,” uvádí ke spolupráci Luboš Plotěný, ředitel Dobrého webu.

“Dobrý web platí za dominantního hráče na poli digitálního marketingu nejen u nás. Jsme proto velmi rádi, že si pro spolupráci vybral právě naši agenturu. Věříme, že Dobrý web naše portfolio technických a online klientů perfektně doplní,” říká Šimon Rákosník, Managing Partner v agentuře Rubikon PR.

Dobrý web se připojí k řadě klientů Rubikonu PR z e-commerce oblasti. Mezi ně dosud patří například RTB House, AITOM, Internet Billboard nebo Mailkit. O komunikaci se bude starat Patricie Turková a její technický tým v Rubikon PR.

O Dobrém webu s.r.o.

Digitální agentura Dobrý web doručuje svým zákazníkům skvělý prožitek na webu a zároveň efektivně cílené kampaně. Tým agentury je složen z předních odborníků na UX a digitální reklamu.

Dobrý web mimo jiné pořádá desítky školení pro veřejnost ročně, stojí za projektem semestrálního studia digitálního marketingu DigiAka a pořádá prestižní soutěž digitálních projektů WebTop100 spojenou s každoroční konferencí.

Více informací naleznete na www.dobryweb.cz