Prodeje cloudových řešení jsou tahounem růstu společnosti Genesys

Zákazníci odcházejí od společnosti Avaya: více než 700 zákazníků společnosti Avaya postupně přešlo na platformu Genesys. Mohou tak profitovat z vysokého tempa inovací a rychleji dosáhnout svých obchodních cílů.

PRAHA, 28. března 2019 – Společnost Genesys, která je celosvětovým poskytovatelem technologií pro péči o zákazníky, oznámila, že prodeje jejích cloudových řešení meziročně vzrostly o 32 %. V porovnání s lokálními (on-premise) instalacemi rostla poptávka po cloudových službách ve všech segmentech trhu: o 70 % ve středně velkých firmách, o 50 % v malých a středně velkých podnicích a o 30 % v segmentu velkých podniků*.

Expanzi cloudových řešení vévodí platforma Genesys PureCloud®, díky které patří firma mezi nejrychleji rostoucí poskytovatele softwaru jako služby (SaaS). Rostou prodeje všech cloudových služeb, ale největší růst vykazuje právě platforma Genesys PureCloud. Tempo jejího růstu se od roku 2016 více než ztrojnásobilo. Od roku 2017 každoročně roste o 130 %. Nechává tak za sebou řadu konkurenčních řešení, jakými jsou například platformy Workday, Zendesk, ServiceNow a další*. Zákazníci využívající službu PureCloud navíc profitují z průběžných inovací, kterých bylo za poslední dva roky více než 300.

Genesys posiluje pozici díky úspěchu cloudových řešení

Prodeje cloudových služeb loni vzrostly o 110 % a dosáhly tak 1 milionu dolarů. Podstatnou část prodejů představovala platforma Genesys PureBridge. Ta pomohla téměř 1200 firmám s migrací ze starších systémů od různých dodavatelů – včetně takových firem jako Avaya či Cisco – do moderního prostředí péče o zákazníky.

Jedním z takových migrujících zákazníků je největší finanční instituce v kanadské Albertě: Alberta Treasury Branches, podnikající pod značkou ATB Financial. „Pro ATB Financial je migrace do cloudového řešení Genesys součástí strategie zaměřené na péči o zákazníka,“ řekl David Bradshaw, viceprezident společnosti ATB Financial Client, a dodává: „To nám umožňuje lépe se napojit na naše zákazníky, stejně jako zlepšit komunikaci mezi zaměstnanci, plánování směn a řízení nákladů.“

Dalším příkladem je významná firma zaměřená na hodnocení spotřebitelských úvěrů. Ta si vybrala cloudové řešení Genesys, aby jím nahradila technologie firmy Avaya. Díky tomu firma získala pevný základ pro podporu všech komunikačních kanálů s možností rychle obsloužit zákazníky při využití umělé inteligence (AI). Zároveň firma očekává, že se jí podaří zlepšit jejich digitální samoobsluhu a snížit náklady na údržbu.

Síla Genesys v číslech: prodeje rapidně rostou

Za poslední dva roky Genesys prodala více než tři technologická řešení denně, která nahradily zastaralý systém konkurence. Více než 700 takových instalací nahradilo konkurenční platformu společnosti Avaya.

Více než polovina migrací do cloudového prostředí Genesys proběhla v roce 2018. Za tímto tempem růstu stojí zejména úsilí partnerů Genesys. Ti se podíleli na 86 % transakcí, přičemž partnerské prodejní kanály oproti loňskému roku vzrostly o více než 250 %.

Úspěšné značky využívají Genesys k dosažení svých obchodních cílů

„Stovky firem migrovaly z lokálních platforem do cloudu Genesys, protože ten dlouhodobě nabízí vysokou přidanou hodnotu a nepřetržité inovace,“ řekl Paul Segre, generální ředitel společnosti Genesys. „Naši zákazníci si uvědomují, jak se vzájemně prolínají digitální kanály, umělá inteligence a cloud. Chtějí proto spolupracovat s partnerem, který problematice rozumí a přistupuje k návrhu řešení komplexně.“

Společnosti, které migrovaly do platforem Genesys, si uvědomují řadu přínosů.

  • Například společnost Coca-Cola Business Services, přední světový výrobce nápojů, snížila celkové náklady na vlastnictví o 50 %.
  • Společnost Heineken Mexico zvýšila efektivitu vyřizování telefonických hovorů o více než 40 %, úspěšnost prodejů navýšila o 6 % a zároveň zlepšila efektivitu, což se odrazilo ve zkrácení prostojů o 1,5 hodiny na pracovníka a den.
  • Firma Westpac New Zealand snížila náklady na infrastrukturu, zvýšila počet odchozích hovorů call centra o 100 % a zlepšila efektivitu práce. Operátoři mohli začít řešení využívat za pouhé tři měsíce.

Segre dodal: „V první řadě chápeme, že naši zákazníci chtějí vynikat ve svých oblastech podnikání. Pro to potřebují lépe využívat svoje call centra. To znamená, že potřebují inovovat a využívat umělou inteligenci v kombinaci s novými technologiemi. Chtějí poskytovat lepší zákaznickou péči, usnadnit práci zaměstnanců, zvyšovat prodeje a snižovat náklady. Díky cloudu jim můžeme pomoci splnit tyto cíle rychleji a efektivněji.“

V loňském roce společnost Genesys učinila řadu významných kroků, které pomohou jejím zákazníkům k úspěchu, a to včetně:

  • Rychlejší nasazení a migrace řešení: více než 100 instalací v prostředí cloudu či v místě použití (on-premise) prokazatelně dokazují, že se podařilo zkrátit dobu instalace na polovinu. Zákazníci, kteří potřebují využívat cloudové služby s velmi komplexním nastavením, mohou své služby nabízet dříve než za šest měsíců.
  • Rychlejší reakce na změny trhu: přechod Genesys na standard vývoje aplikací DevOps a architektura založená na „microservices“ umožňují zákazníkům rychleji inovovat a dosahovat tak rychleji obchodních cílů.
  • Investice do inovací: Genesys ročně investuje více než 250 milionů dolarů do výzkumu a vývoje, takže zákazníci mohou získávat inovativní řešení, která mohou reagovat na změny na trhu, v požadavcích spotřebitelů, v oblasti technologií nebo změny v jednotlivých odvětvích.

Zjistěte více informací o tom, jak společnost Coca-Cola Business Services North America postupně přešla do cloudového řešení Genesys.

POZNÁMKY:

1) Genesys definuje segment trhu středně velkých firem (mid-market) jako společnosti s méně než 3000 zaměstnanci; malé a střední podniky s 3000 až 10 000 zaměstnanci; a velké podniky jako společnosti s 10 000 a více zaměstnanci.

2) Zdroje: Vycházejí z veřejně dostupných finančních informací SEC (s výjimkou PureCloud):

(1) Twilio: celkové příjmy finančního roku 12/2013–12/2015

(2) Netsuite: Celkové příjmy finančního roku 12/2004–12/2006

(3) ServiceNow: výnosy z předplatného finančního roku 06/2009–06/2011

(4) Zendesk: celkové příjmy finančního roku 2/2011–12/2013

(5) Workday: celkové příjmy finančního roku 12/2009–01/2012 (37 měsíců)

(6) PureCloud: výnosy PureCloud finančního roku 12/2017–12/2019 (rozpočtované)

O společnosti Genesys

Společnost Genesys® prostřednictvím svých technologií každoročně po celém světě zprostředkuje více než 25 miliard interakcí se zákazníky. Náš úspěch je výsledkem propojení zaměstnanců call center se zákazníky prostřednictvím libovolného komunikačního kanálu.  Každý den 11 000 společností ve více než 100 zemích světa svěřuje péči o zákazníky naší technologické platformě Genesys, která umožňuje dosahovat skvělých obchodních výsledků a vytvářet trvalé vztahy. Kombinujeme to nejlepší z oblasti technologií a lidské invence. Vytváříme řešení, která umožňují přirozeně komunikovat a pracovat podle aktuálních potřeb zákazníků. Naše špičková řešení podporují vícekanálovou, tzv. omnichannel komunikaci, protože fungují ve stejné kvalitě napříč všemi komunikačními kanály, a to jak v cloudu, tak formou lokálně využívaných instalací. Zákazníci tak zažívají komunikaci v nejryzejší podobě: plynulou, instinktivní a obohacující. Navštivte genesys.com na Twitteru, Facebooku, YouTube, LinkedIn a na blogu Genesys.