RTB House spouští nové dynamické reklamní kreativy nazvané Snippet Ads

  • Byly vyvinuty v nových firemních odděleních AI Marketing Lab a Creatives Lab
  • Jsou to vysoce relevantní reklamy
  • Jejich míra proklikovosti je 2,5krát – 3krát vyšší v porovnání se statickými bannery

rtb-house-com-cz

Společnost RTB House, která vytváří pokročilá marketingová řešení pro největší značky po celém světě, spustila nové vysoce efektivní dynamické reklamní kreativy nazvané Snippet Ads. Byly vyvinuty a testovány v AI Marketing Lab a Creatives Lab, interních firemních odděleních, která se zaměřují na inovování marketingových řešení. Snippet Ads byly vyvinuty s cílem zefektivnit kampaně zaměřené na získávání nové návštěvnosti.

RTB House, která je známá díky svému řešení pro nákup reklamy, které je plně postaveno na principech umělé inteligence, od nedávné doby rozšířila svou nabídku marketingových řešení ve všech regionech po celém světě, ve kterých se stará o klienty jako např. Adidas, Sephora, Trivago nebo O2.

Snippet Ads přinášejí mnohé z výhod dynamické optimalizace kreativ (dynamic creative optimization – DCO) včetně personalizovaného oslovování kombinujícího kreativitu a data s cílem dosáhnout maximálního efektu. Snippet Ads jsou dostupné ve formě krátkého HTML kódu a jsou nabízeny v různých úpravách uzpůsobených pro specifické sektory, v nichž zákazníci působí a je možné je přizpůsobovat a testovat různé varianty. Během A/B testování se ukázalo, že dokáží zajistit 2krát – 3,5krát vyšší míru proklikovosti (CTR) v porovnání se statickými bannery.

Interní laboratoře RTB House zohlednily při navrhování Snippet Ads požadavky zákazníků tak, aby byly lépe schopny reagovat na výzvy, před které jsou dnes marketéři stavěni při navrhování online displejových kampaní, na které dnes podle eMarketeru celosvětově připadá polovina výdajů na reklamu v médiích.

“K hlavním výzvám, před kterými dnes marketéři stojí, patří nedostatečná personalizace, která může způsobit bannerovou slepotu, sníženou angažovanost uživatelů a také skutečnost, že kreativy s jedinou statickou nabídkou často nedokáží zákazníka oslovit,” říká Vladimír Houba, regionální ředitel v RTB House. “Budoucnost marketingu je v personalizovaných kreativách, které jsou vysoce relevantní a dynamické,” uzavírá.

Snippet Ads jsou obzvláště efektivní v oslovování nových zákazníků. Algoritmy hlubokého učení z dílny RTB House pohánějí personalizované řešení na základě chování zákazníka v online prostředí nebo pomocí kontroly kontextu webové stránky (URL) nebo obsahu na hlavní doméně nebo subdoméně.

Před samotným spuštěním laboratoře RTB House testovaly Snippet Ads v různých oblastech – aerolinky, automotive, výroba elektroniky, inzertní portály, móda, online cestovní rezervační platformy. Zákazníci zapojení do beta testování se snažili vyhýbat generickým bannerovým šablonám, které mají malý vliv na branding a v některých případech mohou dokonce negativně ovlivnit vnímání brandu.

Jeden z testovacích zákazníků byla významná firma v oblasti automotive. RTB House pro klienta provedla A/B testování, jehož cílem bylo porovnat Snippet Ads s jejich vlastními statickými bannery. Testy byly realizovány na dvou sekcích dvou firemních webových stránek. Úvodní test probíhal po dobu pěti dní, zatímco ten druhý byla typická jednodenní kampaň.

Díky dobře připravené reklamní strategii a vysoké kvalitě navržených bannerů byla u uživatelů na obou stránkách, kteří byli konfrontováni se Snippet Ads, vyšší pravděpodobnost prokliku specifických nabídek, což vedlo k celkově lepším výsledkům. Míra proklikovosti (CTR) u Snippet Ads byla téměř 3,5krát lepší než CTR tradičních statických bannerů.

Snippet Ads mohou být použity mnoha způsoby klienty, kteří mají přímé dohody s vydavateli, zadavateli reklamy nebo agenturami, které nakupují reklamní prostor s pomocí DSP a AdServeru. RTB House dodává nové kreativní displejové řešení a umožňuje klientům, aby je používali s cílem získat co nejlepší výsledky z jejich kampaní.

Pokud se chcete o nových Snippet Ads dozvědět více, podívejte se na: https://www.rtbhouse.com/new-products/

O RTB House

RTB House je přední společnost s celosvětovou působností, která poskytuje pro své klienty 

nejmodernější marketingové technologie. Její proprietární technologie pro nákup reklamního prostoru je první a jedinou na světě, která je zcela postavená na algoritmech hlubokého učení. Díky tomu dosahují zadavatelé výborných výsledků a naplňují své krátko-, středně- a dlouhodobé cíle.

Společnost vznikla v roce 2012 a v současné době pro ni pracuje přes 500 odborníků na více než 30 místech po celém světě: například v New Yorku, Londýně, Tokiu, Singapuru, São Paulu, Moskvě, Istanbulu, Dubaji a Varšavě. Zajišťuje kampaně pro více než 1 600 klientů v Evropě, na Blízkém východě a v Africe, v Asii a Tichomoří a v Americe.

V roce 2018 se RTB House podařilo integrovat principy hlubokého učení do všech svých algoritmů. Od té doby rozvíjí dvě divize, které jsou nezávislé na výzkumném týmu a které se zaměřují na rozvoj inovací v oblasti technologických řešení v marketingu. AI Marketing Lab je místem rozvoje marketingově-technologických produktů. Creatives Lab byla vytvořena s cílem zkoumat a zlepšovat celkovou výkonnost kreativ. Podporuje rovněž formáty jako dynamická displejová a video kreativa, které mohou být přesně uzpůsobeny unikátním brandingovým potřebám klienta.

Více informací se dozvíte na: www.rtbhouse.com