Procter & Gamble na veletrhu CES 2020 opět představuje svoje inovace

Společnost Procter & Gamble se vrací na veletrh CES 2020 a spolu s dalšími špičkovými inovátory z celého světa předvádí, jak kombinuje uživatelské poznatky se špičkovými technologiemi pro vývoj inovativních produktů, které mění každodenní používání.

„Naší snahou je usnadnit a zpříjemnit spotřebitelům život díky špičkovým produktům a službám, které nabízíme,“ uvedl generální ředitel společnosti David Taylor. „Veletrh CES nám umožňuje ukázat, jak přetváříme náš obor a představujeme inovace, které zcela mění to, co lidé od každodenních produktů očekávají.“

Veletrhu CES se Procter & Gamble se svojí P&G LifeLab poprvé zúčastnil v roce 2019 a ihned získal řadu ocenění, například cenu „CES Editors’ Choice“ deníku USA Today.

Letos bude P&G na veletrhu CES 2020 představovat tyto produkty:

  • Oral-B iO – tento produkt představující zásadní skok v inovativních technologiích v oblasti zubní péče je vybaven magnetickým pohonem bez tření, který rovnoměrně distribuuje energii do špiček štětin, a vytváří tak revoluční mikrovibrace. 
  • Lumi® by Pampers – revoluční systém péče typu „vše v jednom“, který kombinuje data získávaná v reálném čase s intuicí, a rodičům tak pomáhá předvídat potřeby dítěte.
  • The Charmin Roll Bot – zcela první robot svého druhu, který díky ovládání prostřednictvím chytrého telefonu (pomocí funkce Bluetooth) dodá novou roli toaletního papíru Charmin, takže už nikdy nedojde v tu nejméně vhodnou chvíli.
  • AIRIA – špičkový propojený systém interiérových vůní, u něhož je obsah do prostoru dodáván „chytrým“ způsobem, a umožňuje tak dosáhnout sofistikovaný a konzistentní efekt. 
  • Opté Precision Skincare System – první personalizovaný ruční korektor, který skenuje, detekuje a opravuje nadměrnou pigmentaci pokožky, a každodenně tak pomáhá odhalit její přirozenou krásu.
  • Vyhřívaný holicí strojek GilletteLabs – díky inovativní zahřívané plošce tento produkt vytváří po celou dobu holení pocit tepla, a u každého tahu tak vyvolává dojem doteku horkého ručníku.

Společnost také představila doprovodnou webovou stránku www.PGLifeLab.com, kde zájemci mohou virtuálně navštívit výstavu P&G LifeLab, prohlédnout si ukázky produktů a prezentace a dokonce nakupovat nebo předobjednat produkty z veletrhu.

P&G bude po celý týden komunikovat se spotřebiteli, zákazníky i potenciálními inovačními partnery – klíčem k úspěšné inovaci je totiž spolupráce napříč odvětvími. Subjekt P&G Ventures, startupové studio firmy, bude pořádat rovněž akci P&G Ventures Innovation Challenge, vrcholnou událost své každoroční soutěže v oblasti rozvoje podnikání. 

„I nadále chceme být lídrem, a proto si sami neustále zvyšujeme laťku,“ uvedla vedoucí výzkumu, vývoje a inovací Kathy Fish. „Uplatňujeme nové přístupy k inovacím a dosahujeme tak větší agility, propojenosti i efektivity. Zákazníky také aktivně zapojujeme jako inovační partnery a testujeme více nápadů než kdykoli v minulosti.“ 

Sledujte P&G na veletrhu CES

  • Sledujte P&G přímo na veletrhu: expozici P&G LifeLab najdete na stánku 42131. 
  • Sledujte P&G virtuálně: Navštivte www.pglifelab.com, kde najdete živý přenos z veletrhu, prezentace a ukázky po celý týden. Můžete také sledovat společnost na Twitteru, LinkedIn a Instagramu, abyste zjistili, co se v P&G LifeLab děje.

O společnosti Procter & Gamble 

P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.