GFI Software uvádí GFI HelpDesk, nový produkt pro efektivní řízení zákaznické podpory

Nové řešení rozšiřuje sadu produktů dostupných v rámci modelu GFI Unlimited

PRAHA, 18. srpna 2020 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, představila GFI HelpDesk, řešení umožňující podnikům a organizacím efektivněji řídit procesy zákaznické podpory včetně ticketingu, správy případů, tvorby znalostních databází a interakce se zákazníky prostřednictvím různých komunikačních kanálů. GFI HelpDesk je také dostupný jako součást licenčního modelu GFI Unlimited.

Organizace dnes k zákaznické podpoře nejčastěji využívají sdílené poštovní schránky typu support@company.com, které snižují schopnost rychlé reakce na požadavky zákazníků, produktivitu helpdeskových týmů a prodlužují řešení požadavků. S GFI HelpDesk mohou zákazníci provést záznam požadavku nejen s využitím e-mailu, ale také s pomocí webového portálu, chatu či jiné komunikační aplikace, a sledovat jejich stav. Pracovníci helpdesku požadavek vidí, zadávají do systému, přiřazují, a nakonec ticket uzavírají. Týmy podpory mohou vytvářet pravidla pro automatické odpovědi či směrování ticketů dle jejich obsahu, typu požadavku, typu zákazníka apod. 

GFI HelpDesk poskytuje kompletní historii interakce se zákazníkem – včetně počtu přístupů, objednávek, obchodní historie a vyhledávání na helpdeskové stránce, vše v reálném čase.  Řešení navíc přichází s ucelenou sadou standardních a nastavitelných reportů, jež poskytují přesný přehled o zákaznících, produktech a službách, a kvalitě podpory. 

„GFI HelpDesk je skvělým doplňkem našich komunikačních a bezpečnostních řešení,“ řekl Dan Beer, výkonný ředitel společnosti GFI Software. „Neustále se snažíme zlepšovat naše produkty a přicházet s novými, abychom našim zákazníkům poskytli maximální hodnotu. Nový produkt perfektně doplňuje například e-mailovou aplikaci Kerio Connect a bezpečnostní řešení GFI LanGuard.“

Nové řešení s kompletní sadou helpdeskových funkčností je dostupné jak samostatně, tak jako součást modelu GFI Unlimited, který nyní poskytuje 10 produktů za jeden licenční poplatek. Více na https://www.gfi.com/products-and-solutions/email-and-messaging-solutions/gfi-helpdesk

O GFI

Společnost GFI Software vyvíjí špičková IT řešení umožňující podnikům monitorovat, spravovat a chránit své sítě s minimálními potřebami administrace. GFI podporuje komunikační a bezpečnostní platformy u desítek tisíc svých zákazníků s využitím řešení pro zabezpečení sítí, webový monitoring, antispam, patch management, správu zranitelnosti, faxování a archivaci. GFI prodává své produkty prostřednictvím globální sítě tisíců prodejních partnerů. Společnost je držitelem řady ocenění a certifikátů včetně certifikátu Microsoft Gold ISV Partner. Více o GFI Software naleznete na http://www.gfi-software.cz nebo  http://www.gfi.com.