Produkty chytré domácnosti Tesla nově kompletně spadají pod společnost Witty s.r.o.

Značka má výborné výsledky a může fungovat samostatně

Praha, 3. listopadu – Po několikaměsíčním zkušebním období se značka Tesla se svými produkty chytré domácnosti kompletně zařazuje do portfolia společnosti Witty s.r.o. Doplní tak řadu dalších převážně technologických brandů, které firma distribuuje.

Od března, kdy vstoupila na náš trh, spadala značka Tesla se svými produkty chytré domácnosti pod společnost TESLA, jejíž portfolio tak tehdy rozšířila.  Po několikaměsíčním období se nyní Tesla osamostatňuje a kompletně spadá pod distribuční společnost Witty s.r.o. 

„Tesla od začátku operovala s naší licencí, nicméně jsme si chtěli být jistí, jak bude na trhu skutečně fungovat, s jakými produkty, jaký bude mít úspěch a jakým způsobem bude tato nová větev značku TESLA obecně reprezentovat,“ komentuje dosavadní nastavení Ing. František Hála, generální ředitel společnosti TESLA. „Od samotného začátku však zaujala silnou pozici na trhu s produkty chytré domácnosti. Zároveň komunikace značky také dosud probíhala tak, jak bylo domluveno. Proto nám nic nebrání v tom, aby se mohla osamostatnit a fungovat v rámci společnosti Witty s.r.o.,“ dodává.

„Chytrá domácnost má určitě budoucnost a vždycky mi dávalo smysl ji na náš trh koncepčně a systematicky uvést. Jsem rád, že jsme mohli na začátku spojit síly se značkou TESLA a že v nás také vložila svou důvěru. Obchodní úspěchy ukazují, že to bylo správné rozhodnutí,“ říká k tomu Viktor Hajíček, CEO společnosti Witty s.r.o. „Jsem také rád, že jsme splnili veškerá očekávání a dostáli svým závazkům vůči TESLE. Teď už se můžeme o značku starat samostatně,“ dodává.

Za více než půl roku, co jsou produkty chytré domácnosti Tesla na českém trhu, zaznamenala značka překvapivé obchodní úspěchy, které předčily všechna očekávání. Interní prodejní cíle se překonaly o 40 %. Celkem se dosud prodalo 8000 kusů produktů Tesla napříč její smarthome nabídkou. Vůbec nejprodávanější jsou pak IP kamery, které se navíc zařadily mezi ty neprodávanější na našem trhu vůbec. V těsném závěsu jsou pak produkty pro domácí mazlíčky. Počet registrovaných uživatelů v aplikaci Tesla Smart, pomocí které se Tesla produkty ovládají, už atakuje hranici 10 000 osob, protože jednotlivé produkty často využívá více členů jedné domácnosti. 

„Takové výsledky nás, samozřejmě, velmi těší. Neznamenají ale, že usneme na vavřínech. Rozhodně si nemyslíme, že máme hotovo. Je to potvrzení toho, že jdeme správným směrem, a naopak nás to motivuje značku dál rozvíjet a pracovat na ní. Budeme například naši nabídku rozšiřovat o další produktové kategorie, kterým přeju takový úspěch, jako dosud měly produkty stávající,“ doplňuje Viktor Hajíček.

O Tesle a chytré domácnosti V roce 2020 rozšířila tradiční značka TESLA své portfolio o doplnila ho o novou řadu produktů konceptu chytré domácnosti. Jejím cílem je, aby se chytrá domácnost stala běžnou součástí domovů, ať už se jedná o byty, domy, nebo chaty. Tesla chce produkty chytré domácnosti zpřístupnit široké veřejnosti, a to jak fakticky, tak i z hlediska povědomí. V současné době funguje na českém trhu. Značka produktů chytré domácnosti Tesla kompletně spadá do portfolia společnosti Witty s.r.o.