Časy se mění, Vánoce zůstávají

V Lidlu naplno začínají přípravy na Vánoce. Po loňském úspěchu s písní Václava Neckáře Půlnoční se letos Lidl spojil s Kateřinou Marií Tichou, nositelkou hudební ceny Anděl. Natočili spolu velmi aktuální vánoční spot v doprovodu legendární písně Časy se mění. Reklama reflektuje celospolečenskou situaci a vyjadřuje přání, aby na každé změně bylo vždy i něco přínosného.

Ani rok 2021 nebyl jednoduchý, proto si Lidl pro svou letošní vánoční kampaň vybral velmi aktuální téma. Vánoční příběh ukazuje, že každá změna, která člověka zastihne, může přinést i něco dobrého – záleží totiž na každém, jak ke změně přistoupí. 

Zpěvačka Kateřina Marie Tichá, známá ze spolupráce se skupinou Jelen, představila minulý týden svůj nový klip ke skladbě Časy se mění, coververzi písně Boba Dylana The Times They Are A-Changing ’, kterou nahrála se skupinou Bandjeez a dalšími hosty. A právě tato verze skladby vznikla exkluzivně pro Lidl a doprovodila letošní vánoční spot. 

“Když mě Lidl oslovil, jestli bych se nezhostila úkolu přezpívat píseň B.Dylana “The Times They A Changing’” pro letošní vánoční kampaň, a představil mi scénář kampaně, dlouho jsem neváhala. Zvlášť, když se jedná o takový hit a zařazený do aktuálního kontextu. Doufám, že se naše verze bude líbit,“ komentuje spolupráci zpěvačka. „Pokud budou diváci pozorní, uvidí mě na konci spotu s kytarou v ruce. Schválně, kolik z nich mě pozná,“ dodává s úsměvem.

Vánoční reklamní spot se natáčel v Praze, mj. v reálné prodejně Lidl v ulici Vysočanská. V TV bude k vidění od 20. listopadu v minutové verzi, pro zájemce pak bude na www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika  k dispozici celý 2:50minutový příběh. Hlavní claim kampaně zní: Časy se mění, Vánoce zůstávají. 

Sjednocující vánoční linka se bude prolínat také TV spoty zaměřený na tradiční Deluxe nabídku Lidlu. Vánoční kampaň poběží samozřejmě také na sociálních sítích, kde zákazníci najdou i fotky z natáčení.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 283 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.twitter.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika