MALL nabídne obchodníkům skladování i expedici zboží, navazuje spolupráci s jedničkou ve fulfillmentu Mailstepem

Praha, 9. února 2022 − MALL si pro obchodníky připravil zásadní novinku. Největší české online tržiště navazuje spolupráci s českou jedničkou ve fulfillmentu Mailstepem, díky čemuž obchodníkům umožní kompletně outsourcovat skladování i odesílání zboží. Prodej přes tržiště MALL Partner je tak nyní pro obchodníka ještě o mnoho snazší než kdy dříve.

Společnost Mailstep zajišťuje e-shopům kompletní logistický servis. Obchodník tedy může celý proces uskladnění i přípravy objednávek přenechat Mailstepu a stará se jen o samotný provoz e-shopu. „Technologickým propojením s MALL Partner jsme obchodníkům připraveni zajistit špičkový servis a garantované SLA, tak abychom zákazníkům MALLu dopřáli nejrychlejší doručení objednávky a nejlepší možnou zákaznickou zkušenost,” popisuje Libor Hudeček, CEO Mailstepu.

Mailstep aktuálně disponuje 45 tisíci m2 skladové plochy a obsluhuje logistiku více než 200 e-shopů, kterým je schopen objednávky odeslat do více než 200 zemí světa. Firma denně odesílá více než 18 000 zásilek, s čímž se pojí i ta výhoda, že tak dosáhne na velmi atraktivní ceny u dopravců. Pro obchodníky na MALL je tedy partnerství s Mailstepem vítaným bonusem, který jim usnadní práci a pomůže dosahovat lepší zákaznické zkušenosti a potenciálně i lepších obchodních výsledků.

„Cílem neustálého vylepšování našeho ekosystému služeb je, aby obchodník měl prodeje na MALLu co nejsnazší a aby zákazník dostal tu nejlepší možnou službu, která je na trhu k dispozici. Integrace s Mailstepem je skvělou zprávou, protože obchodníkům přináší možnost se o skladování a expedici zásilek nestarat, a přitom mít jistotu, že je o jejich zboží dobře postaráno a včas se dostane k zákazníkovi,“ popisuje výhody integrace MALLu s Mailstepem ředitel programu MALL Partner Jakub Kováč.

Spolupráce s Mailstepem je pro MALL dalším krokem na cestě k vybudování komplexního ekosystému služeb, se kterými chce největší české tržiště pomáhat obchodníkům růst, umožnit jim nabízet ten nejlepší možný zákaznický servis a třeba také urychlit zmíněnou zahraniční expanzi. Kromě této novinky mají e-shopy v rámci programu MALL Partner k dispozici napojení na největší ERP systémy, účetní systémy i e-shopové platformy v čele se Shoptetem, díky čemuž mají obchodníci možnost veškerou agendu odbavit v jednom jednoduchém uživatelském rozhraní. 

Obchodníci na MALLu pak mají k dispozici také službu MALL Delivery, která jim umožňuje připravené objednávky snadno, kvalitně a bez papírování dopravit k českým i slovenským zákazníkům, nebo MALL Financing, díky níž snadno získají finance pro vlastní růst či třeba snadnou expanzi do zahraničí.

O MALL Group

MALL Group je největší e-commerce skupina střední a východní Evropy. Působí v devíti zemích a s více než čtyřmi tisící zaměstnanci nabízí své služby 130 milionům obyvatel střední a východní Evropy. Celkové tržby MALL Group z prodeje zboží včetně partnerského prodeje dosáhly v kalendářním roce 2021 20,5 mld. Kč. Skupina doručila přes 13 milionů objednávek celkem 4,9 milionu unikátních zákazníků.

Strategií MALL Group je vytvořit kolem samotného nákupu celou platformu rozšiřujících služeb a funkcí, aby se stala synonymem pro e-commerce skupinu 21. století. Je spoluvlastněná investiční skupinou Rockaway Capital Jakuba Havrlanta, skupinou PPF a EC Investments Daniela Křetínského a Patrika Tkáče. Role řídícího akcionáře připadá skupině Rockaway.

Více informací na http://mallgroup.com/ a https://www.MALL.CZ/o-mall-group.

O společnosti Mailstep

Mailstep je logisticko-technologická společnost, trendsetter a lídr trhu v České republice v oblasti fulfillmentu pro e-shopy. Nabízí plný logistický a distribuční servis (příjem a předprodejní příprava zboží (labeling, copacking, kitting atd., uskladnění vč. možnosti využití virtuálních skladů, expedici objednávek, robotické i ruční balení a distribuci do celé Evropy včetně Same Day Delivery v Praze, zpracování vratek i řešení reklamací). Aktuálně zajišťuje servis pro více, než 200 e-shopů střední a západní Evropy, a pro několik evropsky významných klientů v oblasti e-commerce subscription (předplatné věcí).

Technologické řešení Mailstepu je propojeno s více, než 50 evropskými balíkovými dopravci, předními marketplaces a největšími tuzemskými i světovými e-shopovými platformami (např. Shoptet, Shopify a další). Mailstep je na trhu od roku 1990 a kromě e-commerce řešení má také nainstalovánu největší kapacitu pro postprodukční a finishingové služby pro tištěná média (vklady, vlepy, personifikace a distribuci časopisů, direct mailů atd..).