Že se o prázdninách na internetu nic neděje? Jak u koho – AdActive se připravoval na randění

Mediální zastupitelství AdActive, s.r.o., postoupilo v celkovém žebříčku návštěvnosti NetMonitor na 5. místo, a že je jako partner dlouhodobě v kurzu, potvrzuje i jeho spojení s největší internetovou seznamkou. (TZ)

Nejvýznamnější prázdninovou novinkou u AdActive je obchodní spojení se společností Tanger infosystems, s.r.o., a tedy zapojení webů Seznamka.cz, Rande.cz, Damokles.cz a Seznamit.cz do portfolia zastupitelství a inzertního balíčku FREETIME.

Uvedené projekty jsou předními českými weby v oblasti seznamování, komunit a her. Pochlubit se můžou jak vysokou návštěvností – 250 000 RU za měsíc, tak i velmi vysokým time-spendem – 13:35 min.

Servery nabízejí řadu zajímavých a netradičních reklamních formátů (jako jsou například ‚osobní vzkazy‘). Významná a velmi nadstandardní je i vysoká možnost personalizace reklamy. Všichni návštěvníci jsou registrovaní, a je zde tak jedinečná možnost zacílení nejen podle regionu, věku a pohlaví, ale i například podle vzdělání, koníčků a životního stylu. Lze cílit na několik desítek kategorií, což umožňuje vyšší efektivitu kampaní.

„Páté místo v žebříčku návštěvnosti je pro nás splnění dílčího cíle a spojení s Tanger nám umožňuje nabídnout klientům ještě zajímavější a lépe zacílené reklamní formáty,“ říká Jan Vobecký, jednatel AdActive a obchodní ředitel Elity Network.

O AdActive, s.r.o.

Mediální zastupitelství a agentura AdActive zastupuje významné subjekty působící on-line – mezi její klienty patří české mediální a reklamní agentury, významné internetové obchody i koncoví klienti. Tým odborníků má dlouholeté zkušenosti s realizací marketingových kampaní na internetu. Nabízí komplexní servis, zhodnocení investic vložených do reklamy v podobě následných zisků, ulehčuje práci partnerským agenturám. Mezi klíčové produkty společnosti AdActive patří reklamní síť Elity network (www.elity.net) sdružující elitní servery dle přísných výběrových kritérií. Díky širokému spektru spolupracujících serverů umožňuje velmi přesné zaměření na vhodné cílové skupiny formou tematických nákupních balíčku AdActive Packs. AdActive je zapojena do služby VideoAd, umožňující prodej a spouštění video spotů v rámci internetových stránek sdružených do Elity network. Společnost AdActive je členem Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).
Další informace: www.adactive.cz. Aktuální ceník inzerce je k dispozici zde.