Genesys představuje „Genesys One“, nové technologické řešení firemního call centra

PRAHA, 18. března 2013 — Společnost Genesys, přední poskytovatel technologií pro péči o zákazníky, představila nové řešení firemního call centra: Genesys One. Novinka je založena na osvědčené platformě Genesys 8 a jejími hlavními přednostmi jsou rychlá instalace, zjednodušená správa, flexibilní možnost rozšiřování a nadstandardně nízké náklady na vlastnictví.   (TZ)

„Genesys One je vhodné pro kontaktní centra firem všech velikostí. Řešení je k dispozici na jednom serveru, dá se rychle nainstalovat, je flexibilní a jednoduché,” vyjmenovává Martin Veselka, viceprezident společnosti Genesys, hlavní přednosti Genesys One, které podporuje až 300 operátorů na jednom serveru. Vyspělé technologie Genesys One kombinuje se strategickými postupy péče o zákazníky, které společnost Genesys vyvinula během dvacetileté spolupráce s předními dodavateli služeb zákazníkům.

Vlastnosti Genesys One:

  • Řešení vše v jednom využívá špičkového softwaru Genesys 8 – Genesys One je postaveno na osvědčeném softwarovém balíku Genesys 8, včetně platformy pro správu interakce se zákazníky postavené na standardu SIP. Řešení nabízí vyspělé zákaznické služby v rámci jednoho softwarového produktu, a to včetně špičkového routingu, aplikace „agent desktop“ a funkce pro vytváření reportů. Genesys One využívá ekosystému Genesys SIP, s jehož pomocí dosahuje komplexního řešení včetně telefonických kontaktů a koncových bodů.

  • Inovativní přístup k rychlé instalaci — Genesys One je možné za fixní cenu implementovat během třiceti dnů nebo i méně. Využívá patentované harmonizační technologie Genesys a nejlepší postupy v péči o zákazníka jsou integrovány do předdefinovaných strategií a aplikací, které dramaticky snižují čas a náklady potřebné ke zřízení vyspělého kontaktního centra.

  • Zjednodušená správa při celkově nižších nákladech na vlastnictví — S novým řešením má uživatel podstatně větší kontrolu nad produktem, funkce pro reporting a aplikace pro jednotlivé úlohy umožňují vedoucím pracovníkům monitorovat a případně modifikovat strategie zákaznických služeb takříkajíc „za pochodu” podle podmínek, aniž by k tomu bylo zapotřebí podpory IT.

  • Základ růstu díky otevřenému a škálovatelnému přístupu — Genesys One podporuje až 300 operátorů na jednom serveru a řešení lze škálovat do plně virtualizované infrastruktury. Genesys One lze rozšířit tak, že bude obsahovat další aplikace Genesys podle toho, jak se požadavky na zákaznické služby budou vyvíjet.

Video o Genesys One je dostupné prostřednictvím odkazu http://youtu.be/hqtU2ehMS3g.

O společnosti Genesys

Genesys je přední světový dodavatel softwaru a služeb pro centra péče o zákazníky, který se zaměřuje na zvyšování uživatelského komfortu. Společnost má přes 2000 zaměstnanců v 80 zemích světa, a má tudíž nejlepší předpoklady k tomu, aby svým klientům mohla pomoci dosáhnout nové, lepší úrovně komunikace s koncovými zákazníky. Software vyvíjený společností Genesys řídí každý den na 100 milionů interakcí od kontaktních center až po servisní organizace a společnostem umožňuje poskytovat rychlé, jednoduché a vysoce individualizované služby. Software Genesys rovněž napříč firmou optimalizuje procesy a výkon zaměstnanců, kteří přicházejí do kontaktu s koncovým zákazníkem.