Na český trh firemních informačních systémů přichází nový hráč: eBRÁNA system

9. října 2014, Pardubice – Společnost eBRÁNA přichází na trh s novým typem firemního systému, který řeší tři hlavní okruhy firemních potřeb: firemní sociální síť, vztahy se zákazníky, řízení projektů a úkolů. Na českém trhu nemá tento systém přímého konkurenta. Funguje jako nadstavba pro účetní, ekonomické a další systémy, které již firma používá. eBRÁNA system je online a firmy si jej mohou pronajmout nebo odkoupit. (TZ)

Nově uváděný produkt eBRÁNA system je vyvinut tak, aby firmám pomáhal zvýšit efektivitu komunikace, posílit obchodní výsledky a udělat pořádek v úkolech a projektech. Jeho hlavní výhoda oproti běžně dostupným systémům (jako jsou např. Basecamp, MS Project, Google Apps, SalesForce a další), které se úzce zaměřují na určitý druh agendy, je v tom, že eBRÁNA system propojuje více firemních agend – konkrétně tedy firemní sociální síť, řízení vztahů se zákazníky (CRM) a řízení projektů a úkolů. Přidanou hodnotou je také jeho propojitelnost na další systémy a ICT technologie, které již firma využívá.

„Fakturační, komunikační nebo CRM systém dneska dokáže vytvořit každý. Třeba obyčejný software na evidenci projektů trvá i studentovi pár týdnů. Aby však měl logickou provázanost různých modulů a funkcí, není hračka. Žádný CRM systém, který doposud na trhu byl, nezvládal založit zakázku, přiřadit k ní úkol, sledovat jeho plnění, umožnit vykázat si strávený čas a ještě hlídat náklady. Zkoušeli jsme si ho nechat naprogramovat, ale nikdy jsme nebyli spokojení. Navíc cena za výsledné řešení byla extrémně vysoká. Proto jsme se rozhodli pustit se do jeho výroby sami,“ vysvětluje důvod vývoje vlastního software otec eBRÁNA systemu Ing. Martin Semerád.

„Vycházeli jsme z předpokladu, že běžný zaměstnanec tráví více než ¼ své pracovní doby vyřizováním e-mailů, ať už za účelem obchodní komunikace, delegováním úkolů či řízení týmů. Přičemž čtení a psaní e-mailů by mohlo být významně zkráceno komunikací přes sociální síť, a to až o 30 % [1]. Proto jsme eBRÁNA system navrhli tak, aby v sobě zahrnoval úkolovací systém přímo napojený na kalendář a e-mail, část řešící oblast řízení vztahů se zákazníky (CRM), ale i firemní sociální síť,“ vysvětluje přístup k vývoji eBRÁNA systemu Ing. Martin Semerád, jeho hlavní tvůrce a spolumajitel firmy eBRÁNA.

eBRÁNA system je vhodný pro drobné podnikatele (třeba i se 3 zaměstnanci), ale i pro velkou firmu (řekněme o 200 lidech), což je dáno variabilitou využití funkcí systému. Člověk, který si práci v systému osvojí, má v hlavě klid a pořádek, pracuje efektivně a dokáže si svou práci stejně efektivně plánovat.

V rámci tzv. prvního prodejního scénáře je v eBRÁNA systemu uživatelům k dispozici 12 standardních modulů. Podle plánovaného rozvoje produktu budou do 2. kvartálu roku 2015 doplněny další důležité funkce pro řízení firemní ekonomiky od statistik přes provizní systém, centrální plán až po fakturace nebo obchodní plánování.

eBRÁNA system – odkazy na podrobné informace

Webové stránky: www.system.ebrana.com

Video (2:09 min.) – představení eBRÁNA systemu: www.system.ebrana.com/video-ebrana-system-predstaveni

Popis funkcí systému vč. krátkých videomanuálů jsou ke shlédnuté v těchto sekcích webu:

Logo produktu a fotka Martina Semeráda v online tiskové zprávě: http://goo.gl/eZJpjT

eBRÁNA, s.r.o., je se svým portfoliem 2 000 zákazníků v současnosti jednou z největších českých firem, které nabízejí webová řešení. Za dobu svého fungování spustila již více než 3 000 webových projektů a její tvorba je pravidelně oceňována v celorepublikových soutěžích WebTOP100 a Firemní web roku.

[1] Uvedená čísla vyplývají ze studie provedené organizacemi McKinsey Global Institute a IDC: http://www.mckinsey.com/insights/high_tech_telecoms_internet/the_social_economy