eBRÁNA vsadila na vývoj vlastního systému na tvorbu webových stránek

16. června 2015, Pardubice – Největší dodavatel webových řešení pro malé a střední podniky v ČR, společnost eBRÁNA, vyvinula a uvedla na trh svůj nový CMS (Content Management System) eBRÁNA web pro tvorbu webových stránek. Přestože většina firem v dnešní době šetří především na vývoji a staví (nejen weby) na řešení třetích stran, pardubická eBRÁNA opět vsadila na investici do vývoje vlastního software. (TZ)

Investice do vývoje vlastního software na tvorbu webů se společnosti eBRÁNA i jejím klientům vyplatí. Dokáže tím udržet svou dlouholetou konkurenční výhodu: dokonale pokrývá potřeby malých a středních podniků, kterým dává stabilní zázemí.

„Vývoj vlastního produktu na tvorbu webových stránek eBRÁNA web znamená, že máme 100% kontrolu nad jeho dlouhodobým rozvojem. Jsme tak schopni reagovat na aktuální potřeby našich klientů. Nové rozšiřující komponenty jsou vždy plně kompatibilní s produktem a individuální úpravy můžeme dělat bez omezení. To by nám open-source nebo řešení třetí strany nikdy neumožňovalo,“ vysvětluje důvod investice do vývoje Karel Michálek, marketingový ředitel společnosti eBRÁNA.

Nový CMS eBRÁNA web byl uveden do ostrého prodeje ve 2. kvartálu 2015 a jeho vývoj trval 2 roky. Společnost eBRÁNA jím nahrazuje svůj původní produkt WebArchitect, na kterém vystavěla více než 2 000 webových prezentací. To dělá ze společnosti eBRÁNA největšího dodavatele individuálně řešených webových stránek pro malé a střední podniky.

Hojně rozšířená open-sourceová řešení typu WordPress nebo Drupal společnost eBRÁNA nevnímá jako svou přímou konkurenci. Jsou totiž zaměřená spíše na koncové uživatele než na B2B segment. Stejně tak drahé korporátní CMS neuspokojí cílovou skupinu malých a středních podniků.

Logo produktu

Produktové stránky www.web.ebrana.com

První reference živnostník – www.fitrevolution.cz

středně velký podnik – www.mujremmers.cz

energetická společnost – www.eop.cz

5 výhod nového produktu eBRÁNA web

 

  • Dlouhodobý rozvoj

 

Nové vlastnosti eBRÁNA webu vyvíjíme v rámci průběžného rozvoje tak, aby byly vzájemně kompatibilní a umožňovaly klientovi rozvoj webu v souladu s tím, jak roste jeho podnikání, a to bez větších investic. Tím řešíme hlavní dva problémy open-sourceových řešení,“ říká Karel Michálek, marketingový ředitel eBRÁNA.

 

  • Připravenost pro tvorbu responzivních stránek

 

Potřebná responzivita, čili správné zobrazení webových stránek na mobilních zařízeních, se nedodělávalo k hotovému řešení, jak je tomu u starších typů systémů, ale je jeho nativní součástí. Klient si může na uživatelské bázi přímo ovlivnit výsledné zobrazení svého webu na mobilu, tabletu i desktopu.

 

  • Uživatelsky pohodlnější ovládání

 

eBRÁNA web umožňuje klientovi konstruovat rozložení a obsah webových stránek s využitím přednastavených komponent bez nutnosti zásahu programátora. A to velice pohodlně systémem „chytni a táhni“. Práci usnadňuje také to, že obsah zobrazený v editačním prostředí je prakticky totožný s výsledkem zobrazeným na webu – metoda WYSIWYG.

 

  • Nový web je dlouhodobou investicí

 

„Naši klienti v segmentu SME vnímají nové webové stránky a eshopy většinou jako dlouhodobou investici na min. 3-5 let. Proto jim nabízíme celý „webový ekosystém“, aby jim web plnohodnotně sloužil po celou dobu: internetový marketing, SEO, copywriting, stabilní webhosting, technickou podporu, ale i školení, aby si mohli svůj web spravovat v maximální míře sami,“ vysvětluje Karel Michálek.

 

  • Propojování webu na další systémy

 

Propojit webové stránky lze na sociální sítě, MailChimp (pro rozesílání hromadné korespondence), účetní software nebo na platformu eBRÁNA system (který může v tomto případě sloužit např. jako sofistikovaná klientská zóna nebo systém pro správu poptávek z webu) a mnoho dalších systémů podle přání klienta.