Daktela má nový positioning značky a vizuální styl

Společnost Daktela, která poskytuje vlastní software pro řízení zákaznické zkušenosti a komunikaci se zákazníky pro firmy jakékoliv velikosti, představuje nový positioning značky a vizuální styl. Misí Daktely je zlidšťovat komunikaci, sbližovat firmy, jejich zákazníky  i zaměstnance a vytvářet vzájemné spojení a důvěru. Tato mise se propsala i do nového claimu „Tvoříme opravdová spojení se zákazníky”.

Tuto pozici značky vyjadřuje i nové logo Daktely. „S aktuálním logem navazujeme na to dosavadní, které evokovalo signál rychle se šířící světem. Při jeho tvorbě jsme chtěli zdůraznit, že komunikaci chápeme jako dvou či vícestranný proces. V průniku korálově červené a světle modré se nachází tmavě modrý čtverec, který symbolizuje naše technologické řešení a jeho schopnost propojovat firmy, zákazníky i zaměstnance  a umožňovat vzájemnou komunikaci,” vysvětluje CMO Daktely Zuzana Bienvenu.

Barevnost vychází z původního designu Daktely. Nově je logo vyvedeno ve třech základních tónech. Původní oranžovou nahradila korálová, která symbolizuje hrdinu značky (každodenní hrdina), tmavě modrá přidává serióznost a světle modrá evokuje lehkost, přátelskost a každodennost. Základními vizuálními prvky nové značky jsou velké přirozené fotografie lidí stejně jako výrazný vzor vycházející z designu loga. Nová pozice značky i vizuální styl jsou dílem interního týmu Daktely. Za vizuálními návrhy stojí grafička Katarína Vargovčíková.   

V rebrandingu bude Daktela pokračovat i v nadcházejících měsících. „Nový positioning i vizuální styl se postupně propíší do všech kanálů a materiálů, které v komunikaci Daktely využíváme. Novou podobu získá i náš web, který už prošel prvním faceliftem. V další fázi se zaměříme na jeho strukturu a obsah tak, aby kromě produktu a technického řešení zdůrazňoval i hodnotu, kterou s naším řešením zákazníci získají,” uzavírá Bienvenu.

Více podrobností k novému vizuálnímu stylu zjistíte zde.

O Daktele

Česká technologická společnost Daktela má pobočky v České republice, na Slovensku, v Polsku, ve Spojeném království, v Dubaji, na Filipínách a nově také v Maďarsku, svůj systém je schopna dodávat globálně. Nabízí zákazníkům komplexní telekomunikační služby, kde základem je vlastní komunikační software Daktela, k němuž dodává i hlasové a SMS služby v rámci celé Evropy a mnoha dalších států. V současnosti překročila hranici 900  firemních   zákazníků   všech   velikostí.   Více   informací   na https://www.daktela.com