Adform a DoubleVerify rozšiřují dlouholeté partnerství

Pokračující spolupráce umožňuje značkám zlepšit kvalitu a snížit počet zbytečných impresí díky optimalizaci před aukcemi. 

Praha – 31. května 2022 – Adform, jediná nezávislá a plně integrovaná reklamní platforma vytvořená pro účely moderního marketingu, rozšiřuje své dlouholeté partnerství s DoubleVerify (DV), předním nezávislým poskytovatelem měření a analýzy digitálních médií. Rozšířením partnerství obě společnosti umožňují inzerentům chránit své programatické kampaně a zajistit nejvyšší kvalitu médií novými a zajímavými způsoby, včetně reklamy v připojených televizích. 

Společnost Adform od začátku spolupráce v roce 2017 představila na své Demand Side Platform řadu inovativních produktů DV. Naposledy uvedla na trh první řešení DV pro brand safety a vhodnost značky před aukcí pro reklamu v připojené televizi (CTV). Tyto produkty umožňují společnostem získat 360stupňové pokrytí vhodnosti značky pro produkty a kanály z prostředí Adform FLOW a DSP. Společnostem také poskytují větší transparentnost a kontrolu nad tím, kde se jejich reklamy zobrazují, a zároveň chrání investice před podvody a neplatnými impresemi. 

Inzerenti, jako je Vodafone, přední technologická komunikační společnost, významně těží z probíhajícího partnerství mezi společnostmi DV a Adform. 

“Integrace řešení ABS od DV se společností Adform výrazně snížila míru blokování našich reklam a zároveň snížila množství manuálních optimalizací, které musí správce kampaní  provádět,” řekl Olly Higgs, specialista na publikum ve společnosti Vodafone. “To nám šetří čas i peníze.” 

Díky integraci Adformu s produktem DV Authentic Brand Suitability se společnosti Vodafone podařilo implementovat bezpečnost značek, vhodnost a kontrolu podvodů v rámci programatického nákupu v DSP Adform. Díky tomu se průměrná míra blokování reklamy u společnosti Vodafone zlepšila ze 4,14 % na pouhých 1,97 %, což představuje 200% zlepšení efektivity pracovních postupů a snížení plýtvání médii o 2,17 procentního bodu. 

Toto rozšíření partnerství se společností DoubleVerify dokazuje stále trvající závazek Adformu poskytovat špičkové inovace v oboru tím, že nabízí nejlepší řešení ve své třídě, která odpovídají na největší výzvy, jimž inzerenti čelí. 

“Vzhledem k tomu, že se v tomto odvětví stále rozšiřují dosud neprozkoumané kanály, jako je například CTV, inzerenti čelí stále větší potřebě chránit své nové investice,” řekl Oliver Whitten, COO v  Adform. “Toto partnerství umožňuje společnosti Adform implementovat klíčová řešení, jako je například nástroj DV pro kontrolu vhodnosti značky, do své DSP, což inzerentům poskytuje větší kontrolu než kdykoli předtím.” 

“Vážíme si našeho partnerství se společností Adform a naší schopnosti poskytovat špičkové technologie a řešení v rámci jejich platformy,” řekl Steve Woolway, EVP of Business Development ve společnosti DoubleVerify. “S tím, jak celosvětově roste popularita CTV, roste i počet aplikací a množství obsahu. Umožnění správné ochrany a monitorovacích nástrojů je nezbytné pro zajištění vysoké výkonnosti kampaně značky a brand safe principů. Těší nás, že naše funkce pro bezpečnost a vhodnost značky v CTV, které jsme uvedli na trh jako první, jsou k dispozici klientům společnosti Adform.” 

Od roku 2017 spolupracují společnosti Adform a DV na nabídce programatických řešení DV (před aukcí i po ní), která pomáhají nakupujícím na platformě Adform rozumně dražit nabídku reklamních pozic. V dubnu 2021 přidala společnost Adform podporu čtyř nových produktů DV: Custom Contextual, Authentic Brand Suitability, ochranu proti podvodům na úrovni zařízení a Video Filtering pro blokování po aukci.

O Adformu

Adform je jedinou celosvětově působící, nezávislou a plně integrovanou reklamní platformou stvořenou pro účely moderního marketingu. Unikátní technologie Adform Flow spojuje dokonalou uživatelskou zkušenost s modulární, otevřenou a škálovatelnou architekturou, která umožňuje bezproblémovou správu kampaní po celou dobu jejich životního cyklu. Klientům nabízí vylepšenou kontrolu nad kampaněmi včetně dat, která v jejich průběhu získají. Adform svou technologii vylepšující spolupráci mezi lidmi a stroji rozvíjí již od roku 2002.

Více informací se dozvíte na www.adform.com.

O DoubleVerify 

DoubleVerify (“DV”) (NYSE: DV) je přední softwarová platforma pro měření a analýzu digitálních médií. Naším posláním je posílit a zabezpečit ekosystém digitální reklamy, a tím zachovat spravedlivou výměnu hodnot mezi kupujícími a prodávajícími digitálních médií. Stovky inzerentů patřících do žebříčku Fortune 500 využívají naše nezkreslená data a analytiku ke zvýšení kvality a efektivity kampaní a k maximalizaci návratnosti svých investic do digitální reklamy – a to celosvětově. Více informací najdete na www.doubleverify.com.