Genesys dosáhla rekordních tržeb: 12 miliard korun

PRAHA, 6. března 2013 – Rok po osamostatnění od technologického koncernu Alcatel-Lucent dosahuje společnost Genesys skvělých finančních výsledků. Přední světový poskytovatel technologických řešení pro péči o zákazníky v roce 2012 dosáhl rekordních tržeb ve výši 12 miliard korun (610 milionů USD), což ve srovnání s předchozím rokem představuje dvouciferný nárůst. V roce 2012 Genesys získala 200 nových zákazníků. (TZ)

Firma dosáhla skvělých finančních výsledků díky silné poptávce po klíčových technologických řešeních postavených na protokolu IP. Tahounem růstu byly také podnikové aplikace, které integrují péči o zákazníky napříč firmou. Firmě se rovněž dařilo úspěšně prodávat nové technologie zaměřené na sociální sítě, mobilní zařízení, internet či inteligentní řízení pracovních týmů call center.

„Loňský rok byl pro Genesys jakožto nově nezávislou firmu přelomový,“ říká Paul Segre, prezident a ředitel společnosti Genesys, a dodává: „Letos jsme upevnili naší pozici díky řešením Genesys Mobile Engagement a Web Engagement. Posilou jsou také zjednodušené a snadno implementovatelné řešení pro středně velká call centra Genesys One a cloudové řešení  Genesys Connect.“

Genesys loni úspěšně představila dvě novinky pro segment středně velkých kontaktních center: cloudovou aplikaci Genesys Connect for Service Cloud a podnikové řešení pro péči o zákazníky Genesys One. Firma rovněž posílila své technologické know-how akvizicí společnosti LM Sistemas, poskytovatele IVR řešení, čímž posílila v oblasti samoobslužných aplikací.

O společnosti Genesys

Genesys je přední světový dodavatel softwaru a služeb pro centra péče o zákazníky, který se zaměřuje na zvyšování uživatelského komfortu. Společnost má přes 2000 zaměstnanců v 80 zemích světa, a má tudíž nejlepší předpoklady k tomu, aby svým klientům mohla pomoci dosáhnout nové, lepší úrovně komunikace s koncovými zákazníky. Software vyvíjený společností Genesys řídí každý den na 100 milionů interakcí od kontaktních center až po servisní organizace a společnostem umožňuje poskytovat rychlé, jednoduché a vysoce individualizované služby. Software Genesys rovněž napříč firmou optimalizuje procesy a výkon zaměstnanců, kteří přicházejí do kontaktu s koncovým zákazníkem.